- اتاق اصناف شهرستان پردیس - https://asnafpardis.com -

دعوت به حضور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان شهرستان پردیس

 

« استکبار‌ستیزی وظیفه دینی همگان و یکی از بارزترین ویژگی‌ها و آرمان‌ غیرقابل تغییر انقلاب اسلامی و محکمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

عمل به این تکلیف الهی و انقلابی با ایستادگی و مقاومت در برابر خوی استکباری نظام سلطه و نفی هرگونه زورگویی، زیاده‌خواهی و افزون‌طلبی، بالندگی بیش از پیش نظام کارآمد دینی و عزّت و شرف روز افزون محور مقاومت و سعادت مردم شریف و متدین ایران را در پی داشته و خواهد داشت.

از این منظر برگزاری هرچه باشکوه‌تر تظاهرات ضداستکباری یوم‌الله سیزدهم آبان ماه «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» خاصه با تشدید کینه‌توزی‌های سردمداران پلید مصداق عینی استکبار و طاغوت اعظم، آمریکای جنایتکار علیه ملت انقلابی، منابع ملّی و توانمندی‌های مایه مباهات ایران اسلامی در هفته‌های اخیر، از اهمیت خاصی برخوردار می‌باشد.

بنابراین با استعانت از خداوند قادر متعال و با هدف خلق حماسه‌ای دیگر با تجلّی غیرت انقلابی و طنین‌ رسای شعار کوبنده و ضد‌استکباری مرگ بر آمریکا از تمامی اقشار مردم فهیم و زمان‌شناس به شرکت پرشور در تظاهرات سیزدهم آبان‌ماه همزمان در سراسر میهن اسلامی ایران برگزار خواهد شد، دعوت به عمل می‌آید »

زمان و مسیر راهپیمایی: از میدان عدالت به سمت میدان امام خمینی (ره) شهر پردیس از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح روز دوشنبه.

 

“روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس”