- اتاق اصناف شهرستان پردیس - https://asnafpardis.com -

پایان محدودیت های دو هفته ایی و از سرگیری فعالیت مشاغل گروه های شغلی یک، دو وسه شهرستان پردیس

رئیس اتاق اصناف شهرستان پردیس از برداشته شدن محدودیت گروه های شغلی یک، دو وسه با توجه به اعلام وزارت بهداشت مبنی برقرارگیری این شهرستان در وضعیت زرد و از سرگیری فعالیت این صنوف با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی خبرداد.

فرزین درخشان پوربا بیان اینکه پروتکل های بهداشتی مشاغل گروه شغلی سه نظیرآرایشگاه های زنانه، تالار های پذیرایی نیاز به رعایت شدیدتری نسبت به بسیاری از صنوف دیگر دارد تاکید کرد: این واحد ها میبایست قبل و بعد از ورود افراد ضدعفونی شده و با رعایت فاصله و استفاده از ماسک و دستکش وبا رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی نسبت به بازگشایی واحد های صنفی خود اقدام کنند تا شاهد سیل مجدد ابتلا به این اپیدمی و بازگشت به شرایط گذشته نباشیم.

درخشان پورهمچنین در رابطه با طرح محدودیت ها که از یکم آذرماه آغاز وبه مدت دوهفته ادامه داشت گفت: خوشبختانه در این مدت شاهد همکاری حداکثری متصدیان واحدهای صنفی در اجرای مصوبات بوده بطوری که بیش از۹۰ درصد آنان همکاری لازم را در اجرای این طرح داشتند، همچنین پروتکل های بهداشتی نیز در اکثرواحد ها رعایت و به واحد های صنفی متخطی اخطار و تذکرات لازم داده شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان پردیس درادامه افزود: در طول این مدت ۸۰۵۸مورد بازرسی توسط تیم بازرسی و نظارت صورت گرفت که درطی این بازرسی ها بیش از ۸۹۶۰ پیامک اطلاع رسانی ارسال و۱۱۸۶ واحد صنفی تذکر کتبی دریافت کردند و۵۵۶ مورد ثبت تخلف و چندین واحد صنفی متخلف نیز پلمب شدند.

درخشان پور در پایان از تلاش تیم نظارتی و بازرسان اتحادیه های شهرستان در جهت اجرای دقیق این طرح قدردانی و از تمامی متصدیان واحد های صنفی و مردم شریف شهرستان که علیرغم تمامی مشکلات اقتصادی همکاری لازم را با اصناف داشته اند تشکرنمود.