- اتاق اصناف شهرستان پردیس - https://asnafpardis.com -

پایگاه خبری «کرونومی» راه اندازی شد

پایگاه پایش آثار اقتصادی کرونا (coronomy.ir) با هدف اطلاع‌رسانی پیامدهای اقتصادی پاندومی کرونا در ایران، انعکاس اخبار مصوبات و اقدام‌های دولت در ستاد ملی مبارزه با کرونا و کارگروه مقابله پیامدهای اقتصادی کرونا راه‌اندازی شده است.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس به نقل از ایرنا روز دوشنبه، پایگاه خبری «کرونومی» زیر نظر «کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا» به ریاست «محمد نهاوندیان» معاون اقتصادی رییس جمهوری فعالیت می کند و به ارائه و رصد و پایش جدیدترین اخبار و گزارش ها و آمار مربوط به حمایت ها و تسهیلات دولت به شهروندان، خانوارها، مشاغل و کسب‌وکارها می پردازد.

در این پایگاه اطلاع رسانی، علاوه بر پوشش همه اخبار و تحلیل اقتصادی کرونا در ایران و جهان، همه مصوبات جلسات ستاد ملی کرونا و کارگروه اقتصادی و ابلاغیه ها و دستورالعمل های اجرایی دولت در حوزه مدیریت کرونا در کشور مستندسازی می شود تا بتواند به یک مرجع خبری و اطلاعاتی در حوزه آثار اقتصادی کرونا تبدیل شود.

همچنین در پایگاه خبری کرونومی (coronomy.ir) تمام آمار، گزارش ها و تحلیل های اقتصادی ملی و بین المللی در حوزه پیامدهای کرونا و پساکرونا به صورت دقیق و به روز دسته بندی و منتشر می شود.

در این پایگاه خبری، با معرفی سامانه های ملی مرتبط با دریافت حمایت ها و تسهیلات کرونایی به ایجاد یک بخش تعاملی به نام ارتباط مستقیم با کارگروه اقتصادی کرونا پرداخته اند که از طریق آن به طور مستقیم دیدگاه ها و نظرات و انتقادات شهروندان و کسب وکارها به ستاد ملی کرونا و کارگروه اقتصادی آن منتقل می شود.

نام پایگاه خبری کرونومی از ترکیب دو واژه کرونا» و اکونومی شکل گرفته است و تنها پایگاه تخصصی خبری و تحلیلی در حوزه بررسی و رصد آثار اقتصادی کرونا در ایران است.

به گزارش ایرنا، ویروس کووید ۱۹ که با نام کرونا در جهان شهرت یافته است در زمستان سال گذشته از چین سر برآورد و از اسفندماه سال ۹۸ ایران نیز درگیر این بیماری شد که تعطیلی و محدودیت‌های گسترده‌ای را به دنبال داشته است.