- اتاق اصناف شهرستان پردیس - https://asnafpardis.com -

عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به ابلاغیه استانداری تهران مبنی بر اعلام محدودیت های جدید کرونایی در آستانه شب یلدا، به تشریح این محدودیتها در شهرستان پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، رضایی تصریح کرد: تعطیلی همه اصناف در امروز شنبه و فردا یک شنبه از ساعت ۱۸ اعمال می شود و ممنوعیت تردد نیز از ساعت ۲۰ برقرار خواهد بود.

فرماندار پردیس خاطر نشان کرد: برپایی یلدا همه ساله موجب ایجاد همبستگی، نشاط و انسجام اجتماعی بوده اما در شرایطی که جامعه با ویروس کرونا در گیر است، باید از انجام اقداماتی که خطر شیوع بیماری را افزایش می دهد دوری کرد.

رضایی با اشاره به بی علامت بودن برخی ناقلان ویروس کرونا گفت: با اجرای محدودیت ها، روند بستری بیماران کاهش پیدا کرده است اما کمترین بی توجهی به شیوه نامه ها و توصیه های بهداشتی به ویژه حضور ناقلان بدون علائم بالینی در جمع های خانوادگی و در کنار سالمندان و افراد دارای بیماری های زمینه ای بسیار خطر آفرین خواهد بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان پردیس افزود: با شهرداران، ادارات مرتبط، اتاق اصناف و نیروی انتظامی نیز هماهنگی های لازم برای اعمال و نظارت بر محدودیت ها انجام گرفته و امیدواریم همه اصناف و شهروندان مانند گذشته در این مسیر پر خطر همراه مسئولان باشند.