- اتاق اصناف شهرستان پردیس - https://asnafpardis.com -

افزایش قیمت مواد شوینده تا پایان سال ممنوع شد/ قبلا ۴۰ درصد افزایش قیمت داده ایم

مدیرکل نظارت بر محصولات بهداشتی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی قیمت مواد شوینده در آبان ماه امسال گفت: بنابراین افزایش قیمت مواد شوینده تا پایان سال ممنوع است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اسماعیل مهدی پور در مورد افزایش قیمت مواد شوینده گفت: در روزهای اخیر هیچ گونه مجوزی برای افزایش قیمت مواد شوینده داده نشده و افزایش قیمت مواد شوینده تا پایان سال ممنوع است. 

مدیرکل نظارت بر محصولات بهداشتی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان افزود: مجوز افزایش ۴۰ درصدی قیمت مواد شوینده در اول آبان ماه ۹۹ نسبت به خرداد ماه امسال صادر شد و پس از آن هیچ گونه افزایش قیمتی برای مواد شوینده لحاظ نشده است. 

وی بیان داشت: اگرچه مواد اولیه مورد نیاز تولید مواد شوینده در داخل تولید می شوند اما قیمت گذاری این مواد در بورس تعیین می شود. 

مهدی پور بیان داشت: با هر گونه افزایش قیمتی در خصوص مواد شوینده برخورد خواهد شد و مردم می توانند هر گونه گران فروشی در این زمینه را به ۱۲۴ اطلاع دهند. 

وی در مورد نظارت بر بازار تخم مرغ نیز گفت: قیمت مصوب تخم مرغ اعلام شده بنابراین در صورت هر گونه گران فروشی و عدم رعایت قیمت مصوب برخورد لازم با متخلفین انجام خواهد شد.