- اتاق اصناف شهرستان پردیس - https://asnafpardis.com -

تشریح پروتکل‌های بهداشتی تالارهای پذیرایی/ مردم مراسم را تا ساعت ۹ ادامه دهند

نایب رئیس دوم اتاق اصناف و رئیس اتحادیه تالارداران و تجهیز مجالس تهران اظهار کرد: با توجه به شرایط، فکر می‌کنم مهمانان مراسم خود را به جای اینکه به جای ساعت ۱۰ تا ۹ شب ادامه دهند که مشکلی به وجود نیاید. باید در این مورد فرهنگ‌سازی شود.
خسرو ابراهیمینیا، نایب رئیس دوم اتاق اصناف و رئیس اتحادیه تالارداران و تجهیز مجالس تهران در مورد پروتکلهایی که تالارها موظف به رعایت آنها هستند گفت: بعد از یک سال تعطیلی تالارها با رعایت پروتکلهای ارائه شده، فاصله گذاری اجتماعی، برگزاری مراسم با یک سوم ظرفیت، ارائه نکردن غذا به صورت سلف سرویس، تبسنجی مهمانان و… بازگشایی میشود.

وی افزود: تالارهایی که پروانه کسب دارند همه باید تاییدیه وزارت بهداشت را داشته باشند، برای بازگشایی هم هماهنگیها انجام میشود تا تالاردارها در وزارت بهداشت ثبت نام کنند. انشاالله از هفته آینده وضعیت پایدارتر خواهد شد.

رئیس اتحادیه تالاردارن تهران در پاسخ به سوالی پیرامون تعارض بازگشایی تالارها با محدودیت منع تردد از ساعت ۲۱ اظهار کرد: ما تابع خواسته مهمانان و همینطور قوانین و مقررات هستیم، ساعت کار اصناف تعریف شده است، اینکه مهمانان برای تردد مجوز دارند یا خیر را اطلاع نداریم بنابراین به خیابان کاری نداریم و در داخل تالار در چارچوب قانون فعالیت میکنیم. ولی با توجه به شرایط فکر میکنم مهمانان مراسم خود را به جای اینکه تا ساعت ۱۰ شب ادامه دهند میتوانند تا ۹ شب ادامه دهند که مشکلی به وجود نیاید. باید در این مورد فرهنگسازی شود.

ابراهیمینیا در ادامه در مورد وضعیت تالاردارن تصریح کرد: شرایط تالارداران بسیار بد است، بسیاری از فشار وضعیت پیش آمده فوت کردهاند. تقریبا ۱۰۰درصد تالارداران ورشکست شدهاند و باید دید چند درصد آنها میتوانند خود را احیا کنند.