- اتاق اصناف شهرستان پردیس - https://asnafpardis.com -

هیچ دستگاهی حق تعطیلی واحد تولیدی را ندارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با تاکید بر اینکه استمرار و فعالیت واحدهای تولیدی، هدف کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است، گفت: هیچ دستگاهی حق تعطیلی واحد تولیدی را ندارد.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت یدالله صادقی در حاشیه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران گفت: واحدهای تولیدی که مشمول قانون رفع موانع تولید هستند جهت طرح مسائل و مشکلات خود از طریق سامانه بهین یاب – درگاه خدماتی وزارت صمت- و یا با مراجعه مستقیم به درگاه ستاد تسهیل، مشکلات و مسائل پیش روی تولید را وارد نموده و پس از ثبت درخواست، مراتب در دستور کار سازمان و در کارگروه تخصصی قرار گرفته و توافقات صورت گرفته در اولین جلسه کارگروه اصلی که روزهای یکشنبه در محل استانداری برگزار می‌شود مطرح و تصمیمات آن ابلاغ می‌شود.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تصریح کرد: خوشبختانه عمده مشکلات واحدهایی که از این طریق طرح موضوع شده اند به نتیجه رسیده و برای جلوگیری از توقف تولید از همه ظرفیت‌های قانونی کارگروه و ستاد استفاده می‌شود.

رئیس سازمان صمت استان تهران افزود: استمرار و فعالیت واحدهای تولیدی، هدف کارگروه است و هیچ دستگاهی حق تعطیلی یک واحد تولیدی را ندارد.

شایان ذکر است در این جلسه که با حضور مدیران و نمایندگان واحدهای تولیدی برگزار شد، مسائل و مشکلات ۱۵ واحد صنعتی، گردشگری و کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت.