- اتاق اصناف شهرستان پردیس - https://asnafpardis.com -

پیام تبریک فرزین درخشانپور به مناسبت شروع سال جدید

فرزین درخشان پور پردیس

رئیس اتاق اصناف شهرستان پردیس فرا رسیدن فصل بهار و نوروز را تبریک گفت.


به گزارش روابط عمومی ، متن ‌ پیام تبریک فرزین درخشانپور، رئیس اتاق اصناف پردیس به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز بدین شرح است:

حرکت انسان در طول حیات خود باید همواره رو به جلو باشد و سکون باعث تباهی و نابودی است همانطور که حضرت علی علیه السلام فرمودند « هر که دو روزش یکسان باشد، مغبون است . . . و هر که فردایش بدتر از دیروز او باشد، محروم است »

نوروز در طول تاریخ همواره بهانه ای است برای یادآوری نیاز به نو شدن  و آغاز سال جدید می تواند آغازگر تصمیمات جدید برای یکایک ما باشد تا در جهت پویایی  بیشتر گام برداریم.

سومین سال است که پاندمی کرونا در نوروز همراه ماست، هر چند که با تلاش دانشمندان و پژوهشگران ایرانی امروز در ساخت واکسن خودکفا شدیم و روند مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا به دلیل واکسیناسیون گسترده نزولی است اما باید همچنان به رعایت دستورالعمل های بهداشتی بپردازیم تا به امید خدا هرچه سریعتر شاهد پایان یافتن این ویروس منحوس باشیم.

 امیدوارم سال ۱۴۰۱ تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و با تبعیت از فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب، سالی سرشار از موفقیت، سرافزاری،  برکت، معنویت، سلامتی، عزت و کامیابی برای ملت شهید پرور ایران اسلامی باشد .