- اتاق اصناف شهرستان پردیس - https://asnafpardis.com -

رئیس اتاق اصناف پردیس : بازرسان بر بازار شب عید در پردیس نظارت دقیق دارند

 

 

ریاست اتاق اصناف شهرستان پردیس، “علیرضا حقیقت‌شعار”  در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه بهاره پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس استان تهران در خصوص مسیر افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: با توجه به ابلاغ‌های صورت‌گرفته مبنی بر تأمین کالاهای مورد نیاز شهروندان در ایام پایانی سال و عید نوروز اتاق اصناف شهرستان پردیس نسبت به برگزاری این نمایشگاه اقدام کرد.

وی گفت: این نمایشگاه در شهر پردیس به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شود که در آن حدود ۳۰ غرفه مختلف با معرفی ادارات با حداقل قیمت و تخفیفات بالای کالاهای کارآفرین ارائه می‌کند و ۱۵۰ غرفه به تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان کالاهای اساسی اختصاص پیدا کرده است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان پردیس افزود: تعداد ۱۰ غرفه به بحث تنظیم بازار و عرضه محصولاتی مانند میوه و تره‌بار، گوشت، پروتئین، مرغ و … اختصاص داده شده تا با ورود سهمیه این اقلام در غرفه‌های مشخص‌شده و برای رفاه حال مردم ارائه شود.

حقیقت‌شعار ادامه داد: اتاق اصناف نمایشگاه را به‌صورت مستقیم و بدون وجود پیمانکار و با کمک شورای اسلامی شهر و شهرداری پردیس، فرمانداری شهرستان، اداره صنعت، معدن و تجارت، نهادهای امنیتی، فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس برگزار کرده است که از تلاش  همگی تقدیر می‌کنیم.

وی اضافه کرد: تمام نمایشگاه‌ها با حضور پیمانکاران برگزار می‌شود، اما امسال اتاق اصناف به‌صورت مستقل و با استفاده از حمایت دستگاه‌ها و ادارات شهرستان و ۲۰ نیروی ثابت و شبانه‌روزی اقدام به برگزاری این نمایشگاه بزرگ کرده است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان پردیس تصریح کرد: با توجه به در نظر گرفتن منافع کسبه شهرستان سعی کردیم که این نمایشگاه را قبل از پایان اسفندماه و در زمان ۱۰ روز به پایان برسانیم؛ اما با توجه به بارش شدید باران در روزهای اخیر با یک روز تأخیر آغاز به کار کرد.

حقیقت‌شعار اضافه کرد نمایشگاه تا روز هجدهم اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت و این زمان تمدید نخواهد شد و خوشبختانه این نمایشگاه باکیفیت بسیار بالایی برگزار شده و در طی روزهای برگزاری با نظارت شدید بازرسان اتاق اصناف بر قیمت‌ها، به شکایت مردم رسیدگی خواهد شد.

 

“روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس”