- اتاق اصناف شهرستان پردیس - https://asnafpardis.com -

فرماندار پردیس: پاسخگویی به ارباب رجوع در ادارات باید در اولویت قرار گیرد

 

 

مرتضی حیدری فرماندار شهرستان پردیس از مسئولان ادارات خواست پاسخگویی به ارباب رجوع را در الویت کاری خود قرار دهند و از بی احترامی به مردم جلوگیری کنند.

 

حیدری که در جمع روسای ادارات و نهادهای شهرستان سخن می‌گفت، افزود: مردم خوب و ولایتمدار شهرستان پردیس در انتخابات سال گذشته با شور و اشتیاق مشارکت کردند و در همه حال در کنار نظام اسلامی ایستاده اند پس توجیهی برای بی حرمتی به مردم وجود ندارد و مسئولان باید بدانند که خادم مردم هستند و باید در این راه از دل و جان همت کنند.
فرماندار پردیس با اشاره به بخشنامه دولت مبنی بر ارائه گزارش ماهانه از سوی همه دستگاه‌ها گفت: برخی ادارات در این راه کم کاری کرده و بیشترین زیان این غفلت نیز نصیب خود اداره می‌شود، زیرا اقدامات و عملکردهای انجام گرفته انعکاس نیافته و در ارزیابی‌ها لحاظ نمی‌شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان پردیس با اشاره به آغاز اجرای طرح محله محوری سلامت در آینده نزدیک از شهر بومهن افزود: محله های مختلفی برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده بود، در ابتدا و به عنوان طرح پایلوت مقرر شد این اقدام از خیابان سپاه آغاز و سپس به تمام سطح شهر گسترش یابد.
حیدری به اقدامات در دست انجام در این طرح اشاره کرد و گفت: همه ادارات باید برای اجرای این طرح مشارکت کنند تا مشکلات محله سپاه از نظر شهرسازی، ایمنی، روشنایی نظافت، سطل های زباله و خدمات رسانی، همچنین انجام اقدامات بهداشتی و فرهنگی به طور کامل رفع شده و مردم ساکن در این منطقه بهترین خدمات را دریافت کنند.
فرماندار پردیس در ادامه فرارسیدن ماه مبارک رمضان را فرصتی برای خودسازی دانست و افزود: اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی باید با نظارت ادارات متولی در این ماه خدمات شایسته با قیمت و کیفیت مناسب به مردم ارائه دهند و در این موارد نظارت های کافی انجام گیرد تا شهروندان روزه دار برای تامین مایحتاج خود با مشکلاتی مواجه نشوند.

 

“روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس”