- اتاق اصناف شهرستان پردیس - https://asnafpardis.com -

بازدید استاندار تهران از واحدهای صنعتی پردیس

 

 

 استاندار تهران به منظور بررسی مشکلات صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران شهرستان پردیس در این شهرستان حضور یافت.

 

محمد حسین مقیمی صبح دوشنبه و هم زمان با آغاز مرحله دوم سفرهای شهرستانی و چهارمین سفر خود به شهرستان پردیس سفر کرد. وی که به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی خود و مدیران کل استانی مرتبط با مباحث سرمایه‌گذاری، اشتغال و تسهیل تولید به پردیس آمده بود، در بدو ورود مورد استقبال فرماندار پردیس و سایر مدیران شهرستان قرار گرفت و سپس با حضور بر مزار شهدای گمنام در روستای سعیدآباد، ضمن ادای احترام به ساحت مقدس شهدا، مزار این دو شهید را عطرافشانی و گلباران کرد.

مقیمی سپس با حضور در مرکز شیلات جاجرود از روند تولید و پرورش آبزیان بازدید کرد و با مدیران این مرکز پیرامون مشکلات موجود و راهکارهای رفع آن به گفتگو پرداخت.
بازدید از ظرفیت‌ها و بررسی مشکلات شرکت های تولیدی و صنعتی بهداد الکتریک، دلتا، مهسان، کیانیت، دارو پلاست، دفترکل کالا و سامانه آوای پایتخت که در زمینه هایی از جمله تولید وسایل برقی، تولید وسایل و لوازم نظافت منزل، ساخت ظروف دارویی و بهداشتی، تولید ادوات اندازه گیری صنعتی و فرآوری، بسته بندی و پخش مواد غذایی پروتئینی فعالیت می‌کنند نیز از دیگر برنامه‌های دومین سفر یک روزه استاندار تهران به شهرستان پردیس بود.
گفتنی است پس از پایان این بازدید ها و طی جلسه ای در محل سالن جلسات سد لتیان و با حضور ۲۰ نفر از مدیران کل استانی و مدیران شهرستانی مرتبط، صنعتگران و اصحاب رسانه موارد بررسی و تدابیری اتخاذ شد.

 

“روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس”