- اتاق اصناف شهرستان پردیس - https://asnafpardis.com -

یادداشت تفاهم همکاری اتاق اصناف ایران و وزارت کشور امضا شد

 

 

یادداشت تفاهم همکاری اتاق اصناف ایران و وزارت کشور روز شنبه دوم تیرماه جاری و در جریان برگزاری همایش بزرگداشت روز ملی اصناف امضا شد.

 

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس به نقل از اتاق اصناف ایران، یادداشت تفاهم مذکور به امضای علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران و عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور رسید.

این یادداشت تفاهم در راستای اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و با هدف تشریک مساعی در رفع مسایل و مشکلات اصناف کشور و هم افزایی در جهت مدیریت بهینه بازار و توسعه اشتغال به عنوان عوامل موثر در تامین امنیت و آرامش جامعه و با توجه به نقش اساسی وزارت کشور در هماهنگی بین دستگاه ها و سازمان های ملی بین وزارت کشور و اتاق اصناف ایران به امضا رسید.

تشریک مساعی در راستای نظام مند کردن فعالیت اصناف و هم افزایی و همکاری در راستای مدیریت بازار با محوریت حمایت از کالای ایرانی، تولید و اشتغال از اهداف یادداشت تفاهم یاد شده است.

به منظور حسن اجرای این یادداشت تفاهم ، کمیته ای مرکب از معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور و رئیس اتاق اصناف ایران تشکیل می شود تا با برگزاری جلسات منظم ادواری ، ضمن نظارت بر روند اجرای مفاد یادداشت تفاهم، نسبت به بررسی و تعیین تکلیف سایر موضوعات مرتبط نیز اقدام کنند.

اعتبار این یادداشت تفاهم از زمان انعقاد سه سال است و پس از اتمام مدت، تمدید آن با توافق طرفین بلامانع خواهد بود.