- اتاق اصناف شهرستان پردیس - https://asnafpardis.com -

تشکیل ستاد هماهنگی اربعین حسینی در شهرستان پردیس

 

 

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم اربعین حسینی در شهرستان پردیس به ریاست صادق بنیادی معاون سیاسی و انتظامی فرماندار و با حضور نمایندگان ادارات و نهادهای شهرستان برگزار شد.

 

معاون فرماندار پردیس با اشاره به اهمیت برنامه ریزی و تقسیم کار برای پشتیبانی برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی گفت: این مراسم نیازمند مقدماتی است که به صورت استانی برنامه ریزی و برای هر شهرستان نیز وظایفی مشخص شده است، اما ایجاد زمینه برای مشارکت مردم در اجرا و سازماندهی این مراسم بسیار مهم است.
وی در ادامه با تاکید بر ضرورت حفظ یکپارچگی و دوری از تفرقه میان مسلمانان و پرهیز از قومیت گرایی افزود: نهضت عاشورایی با دوری از تعصب راه را برای ایجاد همبستگی اسلامی فراهم ساخته و ما نیز می‌توانیم با حضور در پیاده روی اربعین حسینی و یا حمایت‌های مادی و معنوی در این خصوص تاثیرگذار باشیم.
در ادامه هر یک از افراد حاضر برنامه های پیشنهادی خود را اعلام کردند و پیرامون مشارکت حداکثری مردم، اهمیت ترویج فرهنگ اربعین و استفاده از ظرفیت های هیئت های مذهبی در اجرای برنامه های فرهنگی در این زمینه تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد ستاد هماهنگی مراسم اربعین حسینی در شهرستان با فعالیت کمیته های امنیتی و انتظامی، فرهنگی و تبلیغی، مشارکت و پشتیبانی، ارزیابی و نظارت، مستندسازی و اطلاع رسانی تشکیل و همه اعضا اهتمام لازم را برای برگزاری جلسات و پیگیری مصوبات تا حصول نتیجه به کار گیرند.
اطلاع‌رسانی عمومی در شناسایی و معرفی خیرین و جلب مشارکت های مردمی، ابلاغ شرح وظایف کمیته های ستاد و تهیه بروشور هایی حاوی توصیه بهداشتی به منظور توزیع در میان کاروان های اعزامی از مصوبات این جلسه بود.

 

“روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس”