- اتاق اصناف شهرستان پردیس - https://asnafpardis.com -

دومین دوره انتخابات اتحادیه صنایع شیمیایی و پلیمری شهرستان پردیس

 

دومین دوره انتخابات کاملاً الکترونیکی اتحادیه صنایع شیمیایی و پلیمری، در روز شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه الی ۱۲ و ۳۰ دقیقه با حضور عوامل هیأت اجرایی نظارت بر انتخابات شهرستان پردیس در ساختمان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان برگزار گردید.

 

 

در این انتخابات ۸ برگه سفید و باطله وجود داشت و از تعداد ۲۶۱ آرای ماخوذه، فرزین درخشانپور با ۲۳۵ رای و کسب ۹۳ درصد آرا به عنوان رئیس اتحادیه صنایع شیمایی و پلیمری شهرستان پردیس انتخاب شد.

ادیک مگردیچیان با ۱۱۱ رای ماخوذه به عنوان نائب‌رئیس اول هیات‌مدیره، محمدهادی محمدی با ۸۵ رای مأخوذه به عنوان نائب رئیس دوم و سید فرید سادات شبیری با ۸۳ رأی ماخوذه به عنوان دبیر و شعبانعلی آشکاران با ۵۹ رای ماخوذه به عنوان خزانه‌دار اتحادیه صنایع شیمیایی و پلیمری شهرستان انتخاب شدند.

 

 

در ادامه این رأی گیری، امین گلمحمدی با ۵۸ رأی و ثریا عباسی با ۴۰ رای ماخوذه به عنوان اعضای علی البدل اول و دوم هیأت مدیره شناخته شدند. داوود عبدلی با ۱۳۲ رای ماخوذه به عنوان بازرس اتحادیه انتخاب شد.

این انتخابات با حضور اعضای هیات اجرایی متشکل از نماینده فرماندار، نماینده اتاق اصناف، رئیس کمیسیون نظارت، ثبت و به امضای اعضا رسید.

مهندس حجت فضلعلی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس اظهارکرد: تا پایان هفته دولت ۲ انتخابات اتحادیه‌های صنفی فن آوران و مصالح ساختمانی در همین اداره برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: تا پایان شهریورماه سه انتخابات اتحادیه‌های صنفی نانوایان، رستوران‌داران و خواروبارفروشان برگزار و روسا، اعضای هیات‌مدیره و بازرسان جدید و منتخب در رأی‌گیری الکترونیکی معرفی می‌شوند.

 

“روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس”