- اتاق اصناف شهرستان پردیس - https://asnafpardis.com -

برگزاری چهل و دومین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان پردیس

 

 

چهل و دومین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان پردیس با حضور مرتضی حیدری فرماندار شهرستان برگزار شد.

این جلسه با حضور مجید صبوری معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرماندار، حجت فضلعلی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان، رئیس اتاق اصناف، روسای اتحادیه صنفی و نمایندگانی از تعزیرات حکومتی، نیروی نظامی، اداره امور مالیاتی، شبکه بهداشت و درمان، انجمن حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان شهرستان و رئیس شورای اسلامی شهرستان در محل اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان برگزار شد.

 

 

تبادل نظر پیرامون شرایط ملکی واحدهای درودگری، بررسی شکایات کاندیداهای انتخابات اتحادیه های صنفی، رسیدگی به مشکلات نانوایان و ارائه گزارشی از انتخابات های برگزار شده در حوزه اتحادیه های صنفی از اهداف برگزاری این جلسه بود و در ابتدا رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان ضمن ارائه گزارشی از روند اعطای مجوز به واحدهای صنفی درورگری و نانوایان، مراحل انجام انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه های صنفی را تشریح کرد.
فرماندار پردیس نیز ضمن گلایه از بروز برخی رفتارهای نامناسب در برخورد با اصناف گفت: اتحادیه ها نمایندگان واحدهای صنفی هستند و باید ضمن رعایت قانون احترام روسای اتحادیه ها و فعالان صنف همچنین رئیس اتاق اصناف و اداره صنعت معدن تجارت سرلوحه کار قرار گیرد و در تصمیم گیری از یک جانبه نگری و فردگرایی خودداری شده و مطالبات و نیازهای شهرستان مدنظر قرار گیرد.
در ادامه آماری از نانوایی های فعال در سطح شهرستان ارائه شد و مشکلات این واحد ه از جمله آب شرب، متراژ واحد صنفی، نحوه دریافت سهمیه و چگونگی استقرار این واحدها در سطح شهرستان به خصوص در فازهای جدید بررسی شد.
قرائت شکایت نامزدهای معترض به روند برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی و بررسی اسناد و مدارک موجود در این زمینه همچنین بحث و تبادل نظر پیرامون شرایط لازم برای اعطای مجوز صنفی درودگری از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

 

“روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس”