- اتاق اصناف شهرستان پردیس - https://asnafpardis.com -

دومین دوره انتخابات اتحادیه نانوایان، قنادان و خشکه پزان شهرستان پردیس

 

دومین دوره انتخابات کاملاً الکترونیکی اتحادیه نانوایان، قنادان و خشکه پزان شهرستان پردیس، در روز پنج شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ از ساعت ۹ الی ۱۳ با حضور عوامل هیأت اجرایی نظارت بر انتخابات شهرستان پردیس در ساختمان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان برگزار گردید.

در این انتخابات، ۱۱۳ رأی از مجموع ۱۳۹ عضو اتحادیه رأی‌گیری به عمل آمد و در پایان ۲ تعرفه سفید و باطله و تعداد ۱۱۱ تعرفه صحیح مأخوذه از صندوق‌های رأی‌گیری خارج شد.

 

 

در نتیجه شمارش آرای مأخوذه، ابراهیم صدقی با ۱۰۷ رأی به‌عنوان رئیس‌اتحادیه، مهدی حیدری با ۵۸ رأی به‌عنوان نایب رئیس اول هیآت مدیره، حسن رجبی با ۲۳ رأی به‌عنوان نایب رئیس دوم، ابراهیم زارع با ۲۱ رأی به‌عنوان دبیر اتحادیه و جمیل لطفی با ۱۸ رأی به‌عنوان خزانه‌دار اتحادیه نانوایان، قنادان و خشکه پزان شهرستان منصوب شدند.

 

 

در ادامه این رأی‌گیری مژده حیدری آتش انباری با ۱۵ رأی به عنوان علی‌البدل اول و سید ناصرالدین حسینی با ۱۱ رأی علی‌البدل دوم هیأت مدیره شناخته شدند. مهدی لطیفی با ۷۰ رأی به عنوان بازرس هیأت‌مدیره و رامین ارجمندخواه با ۸ رأی علی‌البدل بازرسی اتحادیه نانوایان، قنادان و خشکه پزان شهرستان منصوب شدند.

تعداد کل آرای بازرسی اتحادیه ۱۱۳ رأی بود که تعداد ۷۸ برگ رأی صحیح و تعداد ۳۵ برگ رأی سفید و باطله در صندوق‌ها ریخته شد.

انتخابات در پایان روز با تهیه صورت‌جلسه‌ای توسط هیئت اجرایی پایان یافت و نتیجه انتخابات به منتخبین و مسئولان اعلام شد.

“روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس”