- اتاق اصناف شهرستان پردیس - https://asnafpardis.com -

دومین دوره انتخابات اتحادیه ماشین ساز و فلزتراش شهرستان پردیس

 

دومین دوره انتخابات کاملاً الکترونیکی اتحادیه ماشین ساز و فلزتراش شهرستان پردیس، در روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۳:۱۵ با حضور عوامل هیأت اجرایی نظارت بر انتخابات شهرستان پردیس در ساختمان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان برگزار گردید.

در این انتخابات، ۲۶۴ رأی از مجموع ۷۲۴ عضو اتحادیه رأی‌گیری به عمل آمد و در پایان ۳ تعرفه سفید و باطله و تعداد ۲۶۱ تعرفه صحیح مأخوذه از صندوق‌های رأی‌گیری خارج شد.

 

 

در نتیجه شمارش آرای مأخوذه، سیدرضا میروهابی با ۲۴۴ رأی به‌عنوان رئیس‌اتحادیه، امیرهوشنگ مشکین زاد با ۱۵۸ رأی به‌عنوان نایب رئیس اول هیآت مدیره، علی شکری ماهینی با ۱۲۵ رأی به‌عنوان نایب رئیس دوم، شاهین فاجانی با ۱۱۳ رأی به‌عنوان دبیر اتحادیه و سید احمد هاشمی دولابی با ۱۰۳ رأی به‌عنوان خزانه‌دار اتحادیه ماشین ساز و فلزتراش شهرستان منصوب شدند.

 

 

در ادامه این رأی‌گیری اکبر جعفری موگوئی با ۶۰ رأی به عنوان علی‌البدل اول و کریم ملکی با ۵۴ رأی علی‌البدل دوم هیأت مدیره شناخته شدند. حمیدرضا کرمعلی زاده با ۱۱۷ رأی به عنوان بازرس هیأت‌مدیره و محمود ترکمن با ۱۰۲ رأی علی‌البدل بازرسی اتحادیه ماشین ساز و فلزتراش شهرستان منصوب شدند.

تعداد کل آرای بازرسی اتحادیه ۲۶۴ رأی بود که تعداد ۲۱۹ برگ رأی صحیح و تعداد ۴۵ برگ رأی سفید و باطله در صندوق‌ها ریخته شد.

انتخابات در پایان روز با تهیه صورت‌جلسه‌ای توسط هیئت اجرایی پایان یافت و نتیجه انتخابات به منتخبین و مسئولان اعلام شد.

“روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس”