- اتاق اصناف شهرستان پردیس - https://asnafpardis.com -

طرح توزیع کالاهای اساسی با کمک اتاق های اصناف و بسیج اصناف صورت خواهد گرفت


رئیس سازمان بسیج اصناف ایران:
طرح توزیع کالاهای اساسی با کمک اتاق های اصناف و بسیج اصناف صورت خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس به نقل از اتاق اصناف ایران، اولین جلسه شورای مرکزی بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران با حضور اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف ایران و اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف تهران و رئیس سازمان بسیج اصناف کشور و رئیس شورای راهبردی مرکزی بسیج اصناف در محل اتاق اصناف ایران برگزار شد.
دکتر غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در این جلسه گفت: بسیج اصناف بازوان توانمند اصناف کشور هستند و با گذشت ۲ سال از تشکیل بسیج اصناف تلاش‌های زیادی برای کمک به مشکلات اصناف صورت گرفته و در سال جاری با توجه به توطئه و فریب های دشمن برای برهم زدن نظم بازار توانستیم بازار را کنترل و نظارت کنیم و در کنار اصناف برای حل مشکلاتشان گام بر داریم .
وی تاکید کرد: برای حل مشکلات اقتصادی و تنظیم بازار ،ایجاد تعامل با دولت با هدف کمک به انقلاب اسلامی گرد هم آمده ایم و برای رصد بهتر بازار کشور تصمیم بر تشکیل هیات مرکزی بسیج اصناف کشور گرفته ایم .
حسن پور تصریح کرد: تشکیل شورای راهبردی به عنوان کمک موثری برای اصناف خواهند بود و یازده کارگروه تخصصی در این شورا ایجاد شده است که متشکل از کارگروه تخصصی نساجی و پوشاک، کارگروه طلا وجواهر، کارگروه لوازم خانگی، کارگروه مواد غذایی، کارگروه اماکن اقامتی و تفریحی، کارگروه صنایع دستی ، کارگروه مشاغل فنی ، کارگروه مشاغل تولید است و همچنین کارگروه شبکه توزیع که شکل گرفته است .
وی افزود: واحدهای صنفی در توزیع کالا در بازار باید نقش داشته باشند و اصناف ما همان اصناف اوایل انقلاب هستند و دولت بایستی در اجرای طرح توزیع کالا با نرخ مصوب با اصناف همکاری کند تا کالا به دست مصرف کننده واقعی برسد.
حسن پور همچنین از اجرای طرح ” خدا روزی دهنده است ” با فروش حداقل سود اصناف خبر داد و گفت: در شرایط اقتصادی امروز لازم است تا همه با کمک کنیم تا شرایط بازار به نوعی بهتر شود و از اصناف بخواهیم تا به حداقل دریافت سود بسنده کنند و تا بتوان روحیه امید و ایثار را در بازار زنده کرد.
در ادامه جلسه فقیهی رئیس شورای راهبردی بسیج اصناف گفت: برای ایجاد طرح های مناسب در بازار نیازبه تفکر و اعتقاد بسیجی اصناف داریم و تعاملات می توانند منشاء خوبی برای ارائه خدمات باشد و باید از تمامی ظرفیت های اصناف استفاده کرد.
فقیهی اظهار کرد: برای احصاء مشکلات اصناف و بازار در کنار هم قرار گرفته ایم و ظرفیت اصناف ظرفیت فوق العاده ای است و باید با تمام توان و اعتقاد به میدان بیاییم و در سایه اعتماد و تفکر بسیجی برای پیشبرد اصناف کار کنیم .
وی افزود: تشکیل کمیته های تخصصی ضرورت بسیار بالایی دارد و میتوان از ظرفیت های آن برای حل مشکلات بهره برد و امیدواریم هیات رئیسه جدید اتاق اصناف ایران منشاء خیر و برکت برای اصناف باشند.