- اتاق اصناف شهرستان پردیس - https://asnafpardis.com -

برگزاری جلسه کمیته برنامه ریزی و آمار ستاد خدمات سفر شهرستان پردیس

 

جلسه کمیته برنامه ریزی و آمار ستاد دائمی خدمات سفر شهرستان پردیس به ریاست مجید صبوری معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری برگزار شد.

این جلسه در راستای اجرای مصوبات ستاد دائمی خدمات سفر شهرستان مبنی بر تشکیل جلسات کمیته های زیر مجموعه برای برنامه ریزی، هماهنگی مدیریت اجرا و نظارت بر اقدامات انجام گرفته در ارائه خدمات به مسافران نوروزی و شهروندان با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو برگزار شد.
معاون فرماندار پردیس در ابتدا با تشریح وظایف کمیته آمار و برنامه ریزی ستاد گفت: برآیند همه اقدامات انجام گرفته توسط دستگاه های اجرایی و خدماتی در کمیته آمار پایش خواهد شد و در صورتی که دیگر کمیته های ستاد در ارائه اطلاعات و گزارش عملکرد خود کوتاهی کنند یا کمیته برنامه‌ریزی نتواند برآیند درستی از اطلاعات وارده به دست آورد و اشراف دقیقی به نقاط ضعف و قوت نداشته باشد، برنامه‌ریزی‌ها محقق نشده و خدمات به طور رضایت بخشی به گیرندگان ارائه نمی‌شود.
صبوری افزود: همه وظیفه دارند در کنار خدمت صادقانه به مسافران و مردم کشور، نسبت به مستندسازی و جمع بندی اقدامات اهتمام جدی داشته باشند و برای بهبود وضعیت خدمت رسانی پیشنهادات خود را ارائه دهند.
در ادامه حاضران به تبادل نظر پرداختند و مقرر شد هر کدام از ادارات عضو کمیته، نماینده تام الاختیار خود را به ستاد معرفی کنند، همچنین گزارش اقدامات از ۲۰ اسفند به صورت روزانه به فرمانداری و اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان ارسال شود.
تکثیر و توزیع فرم نظرسنجی توسط شهرداری ها و ارائه لیستی از اقدامات و تجهیزات و توانمندی‌های ادارات و روستاها و شهرها به ستاد، از جمله مصوبات این جلسه بود.

“روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس”