- اتاق اصناف شهرستان پردیس - https://asnafpardis.com -

خط و نشان دادستان پردیس به فرصت طلبان بازار کرونا

دادستان شهرستان پردیس ضمن هشدار به فرصت طلب های بازار کرونا گفت: افراد سودجو به دنبال گران فروشی و اخلال در نظم بازار فروش پردیس نباشند.

به گزارش روابط عمومی شهرستان پردیس به نقل از خبرگزاری مهر،علیرضا آقاجری عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هرگونه نگهداری در انبار برای عرضه نکردن و یا گران فروشی ماسک‌های تنفسی و مواد ضد عفونی کننده و این قبیل محصولات تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی با اشاره به توصیه‌های بهداشتی که از طریق رسانه‌های خبری به مردم شده است گفت: رعایت بهداشت فردی و اقدامات پیشگیرانه برای حفظ سلامت به تازگی بیشتر مورد توجه مردم قرار گرفته است.

آقاجری افزود: ماسک‌های تنفسی و مواد ضدعفونی کننده دست و پوست در این روزها پرمصرف شده و تقاضای مضاعف‌تری داشته به همین علت برخی افراد به طمع به جیب زدن سودهای چند برابری مرتکب تخلفاتی شده‌اند.

دادستان شهرستان پردیس بیان داشت: گزارش‌هایی از تخلف برخی مراکز فروش و داروخانه‌های منطقه مبنی بر افزایش قیمت ماسک‌های تنفسی اسپری و محلول‌های ضد عفونی کننده دریافت شده که به محض اثبات تخلف با تشکیل پرونده برای خاطیان که باعث دغدغه خاطر مردم می‌شوند برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

آقاجری هشدار داد؛ افراد سودجو و فرصت طلب دنبال گران فروشی و اخلال در نظم بازار فروش نباشند، چون مراجع ذیربط آنها را رصد می‌کنند.

وی تصریح کرد: تخلفاتی که از سوی شهروندان گزارش شود بدون اغماض پیگیری خواهد شد.

بر اساس این گزارش، گشت‌های مشترک تعزیرات، بهداشت و اداره صنعت، معدن، تجارت از دیروز با دقت و کنترل دقیق‌تر بر نحوه عرضه محصولات بهداشتی نظارت می‌کنند و تاکنون چندین پرونده تخلف تشکیل داده‌اند.