- اتاق اصناف شهرستان پردیس - https://asnafpardis.com -

بهره برداری از ۷۸۱ طرح با ۱۴ هزار میلیارد اعتبار در استان تهران

 

استاندار تهران گفت:طی هفته دولت امسال تعداد ۷۸۱ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۰۰ درصدی در استان تهران به بهره برداری می‌رسد.

انوشیروان محسنی بندپی صبح یکشنبه در مراسم افتتاح چند طرح عمرانی و صنعتی در پردیس اظهار داشت: هفته دولت بهانه‌ای برای ارائه گزارش عملکرد دولتمردان به مردممی باشد و آنچه که مهم است رضایت مردم از افتتاح این طرح‌ها خواهد بود.

محسنی بندپی با بیان اینکه ۱۹ هزار و ۸۵۰ فرصت شغلی جدید با افتتاح این طرح‌ها در استان تهران ایجاد خواهد شد گفت: با افتتاح این طرح‌ها نسبت به سال گذشته رشد ۳ برابری سرمایه گذاری را علیرغم همه کمبودها شاهد هستیم.

استاندار تهران بیان داشت: مسئولین موظف به برطرف کردن موانع هستند و باید مردم را به تولید علاقمند کنیم و نباید با تمسک به بوروکراسی‌های دست و پاگیر برای تولیدکنندگان مشکل ایجاد شود

وی گفت: اولویت استانداری تهران در شهرستان پردیس پیگیری و اجرایی کردن پروژه‌های معطل مانده گذشته نظیر تکمیل بیمارستان و احداث مترو این شهرستان است.

بر اساس این گزارش همزمان با نخستین روز از هفته دولت امروز چند طرح صنعتی و عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵۱ میلیارد تومان با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در شهرستان پردیس به بهره برداری رسید که افتتاح روشنایی آزادراه تهران- پردیس و بهره برداری از شرکت تولید ماسک و همچنین افتتاح شرکت تولید المنت صنعتی از مهم‌ترین طرح‌های افتتاحی در شهرستان پردیس است.

 

“روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس”