کد خبر: 13885

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰

نظارت مستقیم رییس اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی شهرستان پردیس بر واحدهای صنفی

🔹 در راستای نظارت و کنترل بازار، روز جمعه تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ فرزین درخشانپور ریاست اتاق اصناف پردیس به همراه رییس اتحادیه صنف مکانیسینها و خدمات خودرو آقای علی فرخی از کارواش‌های سطح شهرستان بازدید بعمل آوردند.🔹 درخشانپور ضمن تشکر از واحدهای صنفی که در این ایام فعالیت می‌نمایند خواستار ارائه خدمات مناسب و رعایت حقوق […]

🔹 در راستای نظارت و کنترل بازار، روز جمعه تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ فرزین درخشانپور ریاست اتاق اصناف پردیس به همراه رییس اتحادیه صنف مکانیسینها و خدمات خودرو آقای علی فرخی از کارواش‌های سطح شهرستان بازدید بعمل آوردند.
🔹 درخشانپور ضمن تشکر از واحدهای صنفی که در این ایام فعالیت می‌نمایند خواستار ارائه خدمات مناسب و رعایت حقوق شهروندان از لحاظ قیمت و کیفیت شده و اذعان داشتند رضایت مشتری را در اولویت اول خود قرار دهند.
🔹 همچنین به گفته رئیس اصناف این گشت‌ها تا تاریخ ۲۰فروردین سال ۱۴۰۱ ادامه دار خواهد بود.
🔹 فرخی ریاست اتحادیه مکانسینها و خدمات خودرو اعلام نمود در پایان ایام نوروز از واحدهای صنفی نمونه تجلیل به عمل خواهد آمد و با واحدهای صنفی متخلف برخوردهای قانونی توسط مراجع ذیصلاح انجام خواهد شد.
🔹چنانچه شهروندان درخصوص خدمات دهی خودرو شکایتی دارند می‌توانند در این ایام با شماره تلفن ۷۶۲۲۳۰۱۰ واحد بازرسی اتاق اصناف و با شماره تلفن ۷۶۲۲۰۷۲۵ اتحادیه مکانسینها و خدمات خودرو تماس حاصل فرمایند.
ارسال دیدگاه