کد خبر: 14806

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱

دانشگاه‌های معتبر کشور در کنار یک صنعت قرار می‌گیرند

به گزارش پردیس امروز به نقل ازخبرگزاری ایرنا، “سید رضا فاطمی‌امین” در مراسم اختتامیه نمایشگاه تحول صنعت خودرو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افزود: دانشگاه و صنعت به یکدیگر نیاز دارند و مکمل هم هستند. وی ادامه‌داد: به بیان دیگر در دانشگاه اساتید، دانشجویان و آزمایشگاه هایی وجود دارد که صنعت به آنها نیاز […]

به گزارش پردیس امروز به نقل ازخبرگزاری ایرنا، “سید رضا فاطمی‌امین” در مراسم اختتامیه نمایشگاه تحول صنعت خودرو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افزود: دانشگاه و صنعت به یکدیگر نیاز دارند و مکمل هم هستند.
وی ادامه‌داد: به بیان دیگر در دانشگاه اساتید، دانشجویان و آزمایشگاه هایی وجود دارد که صنعت به آنها نیاز دارد و از آن سو، صنعت هم میدان عملی دارد که دانشگاه به آن نیازمند است.
فاطمی امین خاطرنشان‌کرد: دانشگاه برای اینکه علمش مساله‌محور شود باید با صنعت ارتباط داشته باشد و صنعت اگر بخواهد ارتباط و ارتقا داشته باشد، باید با دانشگاه ارتباط برقرار کند.
وی اضافه کرد: به همین دلیل یک تفاهم نامه بین وزارت صمت و وزارت علوم منعقد کرده ایم که یکی از بندهای آن این است که دانشگاه‌های معتبر کشور را در کنار یک صنعت قرار دهیم.
وزیر صمت تاکید کرد: ما آماده‌ایم تا از دانشجویانی که در این حوزه تحصیل می کنند بهره ببریم و از توان آنان استفاده کنیم.
نمایشگاه تحول صنعت خودرو از سوم تا ششم شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران دایر بود و مورد استقبال جامعه نخبگانی و نمایندگان و مسوولان کشور قرار گرفت.

“روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس”

ارسال دیدگاه