کد خبر: 13878

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰

نظارت تمام وقت بر اصناف شهرستان پردیس

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس؛ رییس اتاق اصناف شهرستان پردیس ضمن تشکر از اصناف و بازاریان شهرستان که تمامی مایحتاج ایام عید را تهیه و عرضه می‌نمایند اذعان داشتند در راستای تشدید کنترل و نظارت بازار شب عید گشت‌های تمام وقت با همکاری ارگان های مرتبط از تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ شروع شده و […]

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس؛ رییس اتاق اصناف شهرستان پردیس ضمن تشکر از اصناف و بازاریان شهرستان که تمامی مایحتاج ایام عید را تهیه و عرضه می‌نمایند اذعان داشتند در راستای تشدید کنترل و نظارت بازار شب عید گشت‌های تمام وقت با همکاری ارگان های مرتبط از تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ شروع شده و تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ ادامه خواهد داشت.

همچنین فرزین درخشانپور از همکاری عوامل فرمانداری شهرستان،نماینده دادستان،اداره صمت،فرماندهی نیروی انتظامی،بسیج اصناف،جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت،اداره دامپزشکی،شهرداری بومهن،شهرداری پردیس و بازرسان اتاق اصناف در این گشت خبر داد و اعلام نمودند با متخلفان صنفی برخورد خواهد شد.

در ادامه رییس اتاق اصناف ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و آغاز سال نو از شهروندان شهرستان درخواست نمودند چنانچه مواردی از قبیل گرانفروشی،کم فروشی،عدم درج قیمت و ….. را مشاهده نمودند با سامانه تلفنی۱۲۴ و تلفن تماس۷۶۲۲۳۰۱۰ واحد بازرسی اتاق اصناف تماس حاصل فرمایند.

ارسال دیدگاه