کد خبر: 15472

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۳

برگزاری سومین دوره انتخابات اتحادیه پوشاک خرازان و رسته های زیر مجموعه شهرستان پردیس

سومین دوره انتخابات اتحادیه پوشاک خرازان و رسته های زیر مجموعه شهرستان پردیس در روز دوشنبه  مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۱ از ساعت ۸:۳۰صبح الی ۱۲  با حضور عوامل هیأت اجرایی نظارت بر انتخابات شهرستان پردیس در محل تالار ایمان  برگزار گردید. در این انتخابات از تعداد ۹۲۰واحد دارای جواز کسب شهرستان پردیس تعداد ۳۱۷واحد شرکت کردند و […]

سومین دوره انتخابات اتحادیه پوشاک خرازان و رسته های زیر مجموعه شهرستان پردیس در روز دوشنبه  مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۱ از ساعت ۸:۳۰صبح الی ۱۲  با حضور عوامل هیأت اجرایی نظارت بر انتخابات شهرستان پردیس در محل تالار ایمان  برگزار گردید.

در این انتخابات از تعداد ۹۲۰واحد دارای جواز کسب شهرستان پردیس تعداد ۳۱۷واحد شرکت کردند و رای های خود را به صندوق انداختند.

در نتیجه شمارش آرای مأخوذه، ابراهیم پور ابراهیمی  با ۲۰۷رای به عنوان رئیس اتحادیه، مجید مسگر با ۹۸رای به عنوان نایب رئیس اول هیأت مدیره، محسن اسماعیلی  با ۹۴رای به عنوان نایب رئیس دوم، معصومه سلیمانی  با ۸۱رای به عنوان دبیر وعلی اکبر بخششی با ۸۰رای به عنوان خزانه دار اتحادیه پوشاک خرزان شهرستان منصوب شدند.

در ادامه این رأی‌گیری نجمه رجایی و مجید رضاییان  با ۵۸  به عنوان اعضای علی البدل اول و دوم هیئت مدیره شناخته شدند. مریم پور ابراهیمی با ۲۸۳ رای به عنوان بازرس هیأت‌مدیره و غلامحسین صادقی با ۱۵  رای به عنوان بازرس علی البدل اتحادیه پوشاک  شهرستان منصوب شدند.

انتخابات در پایان روز با تهیه صورت‌جلسه‌ای توسط هیئت اجرایی پایان یافت و نتیجه انتخابات به منتخبین و مسئولان اعلام گردید.

https://asnafpardis.com/wp-content/uploads/2024/07/photo_2024-07-24_10-57-29.jpg

https://asnafpardis.com/wp-content/uploads/2024/07/photo_۲۰۲۴-۰۷-۲۴_۱۱-۳۶-۴۷.jpg

ارسال دیدگاه