کد خبر: 7748

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

در آستانه ماه مبارک رمضان انجام گرفت: اجرای طرح گشت مشترک تنظیم بازار در شهرستان پردیس

  اولین مرحله طرح گشت بازرسی مشترک ستاد تنظیم بازار شهرستان پردیس از اصناف شهرستان در آستانه ماه مبارک رمضان به اجرا درآمد. این گشت با حضور معاون برنامه ریزی فرماندار، رئیس شبکه بهداشت و درمان و کارشناسان بهداشت محیط، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، نماینده تعزیرات حکومتی، رئیس اتاق اصناف شهرستان و بازرسان […]

 

اولین مرحله طرح گشت بازرسی مشترک ستاد تنظیم بازار شهرستان پردیس از اصناف شهرستان در آستانه ماه مبارک رمضان به اجرا درآمد.

این گشت با حضور معاون برنامه ریزی فرماندار، رئیس شبکه بهداشت و درمان و کارشناسان بهداشت محیط، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، نماینده تعزیرات حکومتی، رئیس اتاق اصناف شهرستان و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس برگزار شد.

در اولین مرحله این بازدیدها، مراکز عرضه مواد غذایی، سوپر مارکت ها و نانوایی های دو شهر پردیس و بومهن مورد بررسی قرار گرفت و ضمن صدور اخطار تخلف برای چند واحد به دلیل ارتکاب تخلف صنفی و تنظیم صورتجلسه مربوطه، اجناس و مواد غذایی فاسد، فاقد تاریخ مصرف یا نگهداری شده در شرایط غیر استاندارد معدوم شد.

شایان ذکر است ستاد تنظیم بازار شهرستان پردیس برای کنترل بازار و تامین مایحتاج مردم در آستانه ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی را تدارک دیده است و گشت های مشترک تنظیم بازار برای نظارت دقیق و مستمر بر وضعیت عرضه اجناس برگزار می شود.

 

“روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس”

ارسال دیدگاه