کد خبر: 10161

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹

بانک ها پرداخت تسهیلات کرونا را سرعت بخشند

  معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی فرماندار پردیس بر لزوم سرعت بخشیدن بانک های عامل در واگذاری تسهیلات بانکی مربوط به کرونا تاکید کرد. حسین نژاد در جلسه ای که به منظور بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات کرونا و با حضور روسای بانکهای عامل در پرداخت تسهیلات، روسای ادارات صمت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، […]

 

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی فرماندار پردیس بر لزوم سرعت بخشیدن بانک های عامل در واگذاری تسهیلات بانکی مربوط به کرونا تاکید کرد.

حسین نژاد در جلسه ای که به منظور بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات کرونا و با حضور روسای بانکهای عامل در پرداخت تسهیلات، روسای ادارات صمت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سخن می گفت با بیان مطلب فوق افزود: از زمان شیوع بیماری کرونا طرح هایی برای حمایت مالی از آسیب دیدگان این بیماری در کشور تهیه شده بود که پرداخت تسهیلات بانکی به عنوان یکی از طرح های اصلی در دستور کار قرار داشت.

وی تصریح کرد: در شهرستان نیز ضمن انجام هماهنگی هایی با ادارات و بانکها، لیستی از متقاضیان تهیه و در سامانه مربوطه ثبت شده که لازم است بانکهای عامل و ادارات حاضر گزارشی از وضعیت تسهیلات پرداخت شده ارائه دهند تا با شناسایی مشکلات، در روند واگذاری تسهیلات تسریع شود.

در ادامه گزارش ادارات و بانکها ارائه شد و پس از طرح مشکلات موجود مقرر شد؛ ادارات شهرستان نسبت به اولویت بندی تقاضاهای موجود اقدام و بانکها نیز مشکلات زیرساختی در روند واگذاری تسهیلات را به فرمانداری ارائه کنند.

 

“روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس”

 

ارسال دیدگاه