کد خبر: 10317

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹

اصناف نهایت همکاری را با دولت در اعمال محدودیت ها داشته اند

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر در شرایط بحرانی قرار داریم و قطعا در شرایط بحرانی تصمیمات ضروری نیز گرفته می شود و در این میان نقش اصناف در تصمیمات ستاد ملی کرونا ویژه و محوری است .احد آزادی خواه در گفت گو با خبرنگار اتاق […]

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر در شرایط بحرانی قرار داریم و قطعا در شرایط بحرانی تصمیمات ضروری نیز گرفته می شود و در این میان نقش اصناف در تصمیمات ستاد ملی کرونا ویژه و محوری است .
احد آزادی خواه در گفت گو با خبرنگار اتاق اصناف ایران افزود: نقش اصناف به عنوان بزرگترین شبکه وسیع اقتصادی در بازار کشور در تصمیمات ستاد کرونا برای اعمال محدودیت ها و تعطیلی ها ویژه و محوری است و شاهد همکاری بی نهایت اصناف در این زمینه بوده ایم .
وی تصریح کرد: اصناف در تعطیلی ها و محدودیت های ساعت کاری، نهایت همکاری را با دولت داشتند و اگر در دیگر بخش مانع برای اجرای مصوبات داشتیم در حوزه اصناف شاهد نقش آفرینی اصناف بودیم .
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: همکاری و همیاری اصناف در تعطیلی و محدودیت واحدهای صنفی یک فاکتور مثبت است که پابه پای نظام حرکت کرده اند و لازم است دولت نیز در اجرای مصوبات حقوق صنفی را در نظر بگیرد.
آزادی خواه تصریح کرد: نمایندگان مجلس نسبت به خسارت های وارده به اصناف با توجه به اعمال محدودیت ها واقف هستند و می دانیم که بخشی از اصناف مستاجر هستند و اکثرا چک و بدهی دارند و قطعا پیگیر مصوبات و مطالبات اصناف در مجلس شورای اسلامی خواهیم بود.
وی اظهار کرد: دولت باید تسهیلات حمایتی با سود کم برای اصناف در نظر بگیرد و در دور قبل تسهیلاتی که به اصناف پرداخت شد با سود ۱۲ درصد بود که استقبال خوبی صورت نگرفت و باید تسهیلات مناسبتری به اصناف پرداخت شود.

ارسال دیدگاه