کد خبر: 10717

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹

وزیر صنعت در حکمی رییس جدید ایمیدرو را منصوب کرد

وزیر صنعت، معدن وتجارت در حکمی رییس جدید سازمان توسعه ونوسازی معادن وصنایع معدنی ایران ( ایمیدرو ) را منصوب کرد. به گزارش روز دوشنبه ایرنا، علیرضا رزم حسینی در حکم خود، وجیه‌الله جعفری را به عنوان رییس جدید هیات عامل ایمیدرو جایگزین خداداد غریب پور کرد. وجیه اله جعفری تا پیش از این مدیرعامل […]

وزیر صنعت، معدن وتجارت در حکمی رییس جدید سازمان توسعه ونوسازی معادن وصنایع معدنی ایران ( ایمیدرو ) را منصوب کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، علیرضا رزم حسینی در حکم خود، وجیه‌الله جعفری را به عنوان رییس جدید هیات عامل ایمیدرو جایگزین خداداد غریب پور کرد.

وجیه اله جعفری تا پیش از این مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران (ایمپاسکو) و عضو هیات عامل ایمیدرو بود.

خداداد غریب پور از آذر ماه ۹۷ سمت رییس هیات عامل ایمیدرو را برعهده داشت.

رزم حسینی هشتم مهر ماه امسال به عنوان وزیر صنعت، معدن وتجارت رای اعتماد مجلس شورای اسلامی را گرفت.

سازمان ایمیدرو به عنوان بازوی اجرایی دولت در بخش معدن وصنایع معدنی محسوب می شود، رییس جمهوری در بخشی از حکم رزم حسینی به عنوان وزیر صنعت، ارتقاء سهم و نقش فعالیت‌های معدنی در تولید ناخالص داخلی از اولویت های مهم این وزارت خانه برشمرد.

به گزارش ایرنا، یکی از گام های مهم ایمیدرو در دولت دوازدهم توسعه برنامه اکتشاف با سهم بالغ بر ۴۵۰ هزار کیلومتر مربع است که شناسایی ذخایر گسترده را به دنبال دارد.

وجیه الله جعفری سابقه نزدیک به سه دهه فعالیت در عرصه های مختلف وزارت صنعت، معدن وتجارت را دارد که در دولت دهم مسوولیت معاون امورمعادن و صنایع معدنی وزیر صنعت را برعهده داشت

برچسب ها : ,
ارسال دیدگاه