کد خبر: 10823

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹

درخشانپور: نباید تصمیمات به نحوی گرفته شود که تمامی فشار بر دوش واحدهای صنفی باشد

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس، فرزین درخشانپور به خبرنگار ایرنا گفت: وظیفه اصلی اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف حمایت از تولیدکنندگان و کسبه است و در این راستا در روزهای رکود اقتصادی ناشی از کرونا، حمایت از آنها باید در اولویت قرار گیرد. رئیس اتاق اصناف شهرستان پردیس گفت: […]

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس، فرزین درخشانپور به خبرنگار ایرنا گفت: وظیفه اصلی اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف حمایت از تولیدکنندگان و کسبه است و در این راستا در روزهای رکود اقتصادی ناشی از کرونا، حمایت از آنها باید در اولویت قرار گیرد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان پردیس گفت: هدف از اعمال محدودیت‌ها قطع زنجیره  بیماری وحفظ سلامت تمامی شهروندان به ویژه کسبه فعال در سطح شهرستان است.

 درخشان پور با تاکید بر حمایت از اصناف، اظهار داشت: نباید تصمیمات در سطح کلان به نحوی گرفته شود که تمامی بار فشار حاصله بر دوش واحدهای صنفی قرار گیرد و پس از اتمام بیماری کرونا، با بیماری مهلک‌تری برای اقتصاد کسبه مواجه شویم.

درخشانپور اظهار داشت بازرسان اداره صنعت،معدن و تجارت و اتاق اصناف برای دریافت کارت بازرسی، دوره‌های تخصصی و روابط عمومی ارتباط با اصناف را می‌گذرانند تا با برخورد مناسب قوانین را به کسبه ابلاغ کنند وبرای حسن انجام کار تذکر شفاهی و کتبی به اصناف داده شده است.

وی افزود: ضرورت دارد بازرسان گشت‌های بازرسی، با اصناف آسیب دیده همراه باشند و با برخورد مناسب مانع از ایجاد دلگیری و مشکل برای کسبه شهرستان بشوند.

رئیس اتاق اصناف با تاکید بر اینکه گشت‌های بازرسی با هدف ساماندهی وضعیت اصناف و حفظ سلامت در شرایط کرونایی برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: این شرایط برای ما هم خوشایند نیست و از کسبه و اصناف درخواست و انتظار همکاری داریم تا با همراهی آنها هرچه زودتر از این شرایط بحرانی گذر کنیم.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

ارسال دیدگاه