کد خبر: 11365

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹

یادواره نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی+ویدئو

شهادت فنا شدن انسان برای نیل به سرچشمه نور و نزدیک شدن به هستی مطلق است، عشق به وصال محبوب در زیباترین شکل که به تعبیر پیامبر اسلام(ص) شریف ترین و بالاترین نوع مردن است. وبه مصداق آیه شریفه لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون(۱۶۹ آل عمران) و […]

شهادت فنا شدن انسان برای نیل به سرچشمه نور و نزدیک شدن به هستی مطلق است، عشق به وصال محبوب در زیباترین شکل که به تعبیر پیامبر اسلام(ص) شریف ترین و بالاترین نوع مردن است.

وبه مصداق آیه شریفه لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون(۱۶۹ آل عمران) و گمان مبر آنان که در راه خدا کشته شده اند، مردگانی هستند، بلکه آنان زنده اند و در بارگاه پروردگارشان بهره مندند

شهید سلیمانی مظهر شجاعت، فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی و نماد مقاومت جبهه اسلامی است که سال ها مجاهدت خالصانه در میدان های نبرد علیه جبهه کفر و استکبار، تروریسم و تکفیری های داعش و سال ها آرزوی شهادت در راه خدا سرانجام او را به مقام والای شهادت در راه معشوق رساند.

اتاق اصناف شهرستان پردیس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایشان و ابومهدی المهندس و دیگر همراهان شهیدش این حادثه تاریخی را محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و ملت شهید پرور ایران اسلامی علی الخصوص مردم شریف شهرستان پردیس تعزیت و تسلیت عرض می نماید.

«روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس»

ارسال دیدگاه