کد خبر: 11469

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹

سومین مرحله ثبت‌نام مسکن ملی

سومین مرحله از ثبت‌نام مسکن ملی که به مدت هفت روز از ساعت ۱۰ صبح امروز (پنج شنبه، ۱۸ دی‌ماه) در ۱۹ استان

سومین مرحله از ثبت‌نام مسکن ملی که به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت از ساعت ۱۰ صبح امروز (پنج شنبه، ۱۸ دی‌ماه) در ۱۹ استان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس به نقل از ایرنا، متقاضیان فاقد مسکن از ساعت ۱۰ صبح امروز می‌توانند نسبت به ثبت‌نام جدید در طرح مسکن ملی اقدام کنند.

در این مرحله برای ثبت‌نام متقاضیان جدید در شهرهای فاقد ثبت‌نام در مراحل قبل و بر اساس ظرفیت‌های احصا شده در ۱۸۳ شهر واقع در ۱۹ استان کشور شامل ایلام، بوشهر، تهران، خراسان شمالی، سیستان‌وبلوچستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، گیلان، قزوین، آذربایجان‌غربی، مازندران، مرکزی، سمنان، خوزستان، فارس، همدان، خراسان‌رضوی و هرمزگان برنامه‌ریزی شده است.

متقاضیان این شهرها می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه (۲۵ دی) با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir نسبت به ثبت‌نام بر اساس شرایط اعلامی اقدام کنند.

با توجه به محدودیت تامین اراضی، پس از پالایش و احراز شرایط، متقاضیان نهایی به میزان ظرفیت احصا شده از بین متقاضیان تایید شده انتخاب خواهند شد.

چرایی آغاز مجدد ثبت نام مسکن ملی

سومین مرحله از ثبت نام مسکن ملی به دلیل بدحسابی متقاضیانی انجام می‌گیرد که نسبت به تکمیل آورده خود اقدام نکردند و به همین دلیل فرصت دوباره‌ای برای ثبت نام نفرات جدید فراهم شد.

بر اساس مهلت وزارت راه و شهرسازی، افرادی که تا پنجم دی‌ماه نسبت به واریز اولیه وجه (۴۰ میلیون تومان) مسکن ملی اقدام نکردند از فهرست حذف شدند و اکنون جا برای افراد واجد شرایط که در فهرست ذخیره قرار داشتند باز شده است. همچنین فرصت ثبت‌نام جدید برای بسیاری از شهرها به دلیل تامین زمین‌های جدید فراهم است.

هم‌اکنون ۱۶۰ هزار نفر در فهرست ذخیره طرح مسکن ملی هستند که با عدم واریز آورده اولیه جایگزین خواهند شد.

برچسب ها : ,
ارسال دیدگاه