کد خبر: 11881

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹

آغاز طرح ویژه نظارت و بازرسی از اصناف پردیس

آغاز طرح تشدید بازرسی از اصناف شهرستان پردیس با توجه به قرار گیری درایام پایانی سال

مدیر بازرسی و نظارت براصناف شهرستان پردیس گفت: در ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۰ طرح تشدید بازرسی از اصناف شهرستان پردیس توسط بازرسان اتاق اصناف آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس، تورج قریبی مدیر بازرسی و نظارت براصناف شهرستان پردیس از آغاز طرح تشدید بازرسی های عید نوروز از اصناف خبر داد و اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و شروع سال جدید و همچنین افزایش عرضه و تقاضا در بازار کالا و خدمات و لزوم پایش بازار مصرف و نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی در سطح عرضه در شهرستان، طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اصناف از تاریخ ۹۹/۱۱/۲۰ آغاز شده است.

مدیر بازرسی و نظارت براصناف شهرستان پردیس با بیان اینکه تمامی بازرسی ها بصورت ویژه و در حوزه کالاهای مورد نیاز شهروندان انجام میشود گفت: این بازرسی ها در دستور کار این مدیریت قرار گرفته و بازرسان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی، بدون اغماض با مخلان بازار برخورد خواهند کرد.

قریبی بیان کرد: پس از ثبت تخلفات برای متخلفان، پرونده های تخلفی که در این ایام و نوروز ۱۴۰۰ اعمال قانون میگردد در اسرع وقت به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان جهت رسیدگی ارسال و به سرعت رسیدگی می شود.

وی در پایان تاکید کرد: از شهروندان تقاضامندیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، از جمله گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه، عدم صدور صورتحساب و …، گزارشات خود را به سامانه ۱۲۴ و ستاد خبری مدیریت بازرسی و نظارت براصناف شهرستان پردیس با شماره ۷۶۲۲۳۰۱۰ اطلاع دهند تا به سرعت به این گزارشات رسیدگی شود.

ارسال دیدگاه