کد خبر: 12972

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰

ضرورت اطلاع کافی اصناف از قوانین مالیاتی

ضرورت اطلاع کافی اصناف از قوانین مالیاتی/ بروشورهای آموزشی امور مالیاتی به روزرسانی شد. اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای از تمامی فعالان صنفی و اقتصادی دعوت کرد تا با مطالعه دقیق بروشورهای آموزشی قوانین مالیاتی، نسبت به حقوق و وظایف مالیاتی خود اطلاع کافی بدست آورند. در این اطلاعیه آمده است: افزایش آگاهی فعالان صنفی […]

ضرورت اطلاع کافی اصناف از قوانین مالیاتی/ بروشورهای آموزشی امور مالیاتی به روزرسانی شد.

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای از تمامی فعالان صنفی و اقتصادی دعوت کرد تا با مطالعه دقیق بروشورهای آموزشی قوانین مالیاتی، نسبت به حقوق و وظایف مالیاتی خود اطلاع کافی بدست آورند.

در این اطلاعیه آمده است:
افزایش آگاهی فعالان صنفی و اقتصادی نسبت به قوانین مالیاتی و نیز پرداخت به موقع مالیات‌ها، مانع از لحاظ جرائم مالیاتی در پرونده مالیاتی ایشان خواهد شد.
در این راستا، به اطلاع عموم فعالان صنفی و اقتصادی می‌رساند، به موجب تغییرات در برخی از قوانین مالیاتی، ۷ بروشور آموزشی از سوی سازمان امور مالیاتی کشور تدوین و در دسترس عموم قرار گرفته و از ایشان لذا دعوت می‌شود با دانلود و مطالعه دقیق این بروشورهای آموزشی که به پیوست منتشر می‌شود، نسبت به حقوق و وظایف مالیاتی خود اطلاع کافی به دست آورند.
سازمان امور مالیاتی کشور در راستای تکریم مودیان مالیاتی و تسهیل دسترسی فعالان اقتصادی به اطلاعات مورد نیاز در خصوص وظایف و تکالیف مالیاتی و نحوه انجام آن، هر ساله اقدام به تدوین و انتشار بروشورهای راهنمای مودیان می‌کند.

برای دانلود این بروشورها، بر لینک‌های زیر کلیک کنید.

آشنایی با قانون و مقررات مالیات بردرآمد صاحبان مشاغل

آئین‌نامه اجرائی موضوع تبصره (۳) ماده ۱۶۹ قانون مالیات‌های مستقیم (اصلاحی مصوب ۱۳۹۴٫۴٫۳۱)

آشنایی با قانون و مقررات مالیات بر درآمد اشخاص حقوقی

مقررات مالیات بر درآمد املاک اجاری

آشنایی با قانون و مقررات مالیات بر ارث

آشنایی با قانون و مقررات مالیات بر درآمد حقوق

مالیات موضوع ماده ۵۹

.

“روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس”

ارسال دیدگاه