کد خبر: 13033

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰

سومین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند، بازیافت،ماشین آلات و تجهیزات وابسته

با احترام باستناد نامه شماره ۱۴۰۰/۱۵۰۹۳۰ مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ سازمان صمت استان تهران به اطلاع می رساند سومین “نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند، بازیافت، ماشین آلات و تجهیزات وابسته iwex2022 ” به مدت چهار روز از تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ لغایت ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. این نمایشگاه به منظور تجمیع […]

با احترام

باستناد نامه شماره ۱۴۰۰/۱۵۰۹۳۰ مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ سازمان صمت استان تهران به اطلاع می رساند سومین “نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند، بازیافت، ماشین آلات و تجهیزات وابسته iwex2022 ” به مدت چهار روز از تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ لغایت ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

این نمایشگاه به منظور تجمیع همه تصمیم سازان و تصمیم گیران سازمان ها و ارگان های حاکمیتی، متولی، صنفی، آموزشی و پژوهشی، زنجیره تامین و… جهت به نمایش گذاشتن توانمندی ها و هم افزایی جهت دست یافتن به پویش های هدفمند و ارتقاء توان فنی در زمینه مدیریت پسماند و بازیافت و نیز مانع زدایی در نیل به این هدف برگزار می گردد.

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۴۶۱۱۴۱۹۳ – ۰۲۱۴۶۱۱۴۳۰۵ شرکت مجری و یا ۸۳۲۱۱۴۴۷ اداره HSEE سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران تماس حاصل فرمایند.

.

.

“روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس”

ارسال دیدگاه