کد خبر: 13071

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰

فراخوان همکاری پژوهشی درباره “حقوق مصرف‌کننده”

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس به نقل از ایسنا؛ سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در فراخوانی برای همکاری فعالیت پژوهشی و علمی با موضوع «حقوق مصرف کننده» اعلام آمادگی کرد.  عباس تابش؛ معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در نامه‌ای به روسای دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی، علامه طباطبایی، […]

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس به نقل از ایسنا؛ سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در فراخوانی برای همکاری فعالیت پژوهشی و علمی با موضوع «حقوق مصرف کننده» اعلام آمادگی کرد.

 عباس تابش؛ معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در نامه‌ای به روسای دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی، علامه طباطبایی، الزهرا و آزاد اسلامی، از آن‌ها خواست در خصوص موضوعات مربوط به مباحث مصرف‌کنندگان و ایجاد ارتباط بین اقدامات اجرایی و توان دانشگاهی، در جهت فرهنگ‌سازی و توسعه آگاهی‌های جامعه اقدام کنند.

در این نامه آمده است که «این سازمان آمادگی دارد تا نسبت به همکاری‌های فی‌مابین در انجام فعالیت‌های پژوهشی وعلمی مرتبط با موضوعات حقوق مصرف‌کننده با آن دانشگاه همکاری نماید».

طبق اعلام این سازمان؛ دانشکده‌ها، اساتید و گروه‌های مرتبط با دانشگاه می‌توانند برای همکاری و پاسخ به پرسش‌های مربوط، با آقای «مجید ارغنده‌پور»؛ مدیرکل روابط عمومی تشکل‌های مردم‌نهاد این سازمان با شماره ۰۲۱۲۲۰۵۸۳۸۶ تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه