کد خبر: 13182

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰

چگونه بدون هیچ پولی طراحی سایت یاد بگیریم؟

روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس به نقل از ایرنا نوشت: یکی از بهترین مشاغل و کسب‌وکارهایی که در حال حاضر نیازی به سرمایه اولیه ندارد، طراحی سایت است. امروزه روش‌های جدید و جذابی برای طراحی سایت پدید آمده که نیازی به برنامه‌نویسی و کدنویسی نیست. تنها با استفاده از یک کامپیوتر یا لپ‌تاپ، خیلی […]

روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس به نقل از ایرنا نوشت: یکی از بهترین مشاغل و کسب‌وکارهایی که در حال حاضر نیازی به سرمایه اولیه ندارد، طراحی سایت است. امروزه روش‌های جدید و جذابی برای طراحی سایت پدید آمده که نیازی به برنامه‌نویسی و کدنویسی نیست. تنها با استفاده از یک کامپیوتر یا لپ‌تاپ، خیلی راحت می‌توانید کارهای طراحی، ساخت و مدیریت سایت را انجام دهید.

با توجه به اینکه بسیاری از افراد سرمایه اولیه ندارند، به دنبال مشاغل و کسب‌وکارهای پردرآمدی می‌گردند که بدون سرمایه اولیه بتوان راه‌اندازی کرد. طبق گزارش‌های بدست آمده از منابع مکتوب، آمار بیکاری روز به روز در حال افزایش است و به همین دلیل همه افراد به دنبال یک راه‌حل مناسب هستند.

 اگر نگاهی به وضعیت بازارهای مختلف داشته باشیم، به خوبی متوجه خواهیم شد که تمامی مشاغل و کسب‌وکارهای سنتی نیاز به سرمایه اولیه زیادی دارند. بنابراین یک راه‌حل مناسب و جایگزین، مشاغل و کسب‌وکارهای آنلاین و اینترنتی هستند.

طراحی سایت با روش های جدید برای هر سن و رشته ای

یکی از بهترین مشاغل و کسب‌وکارهایی که در حال حاضر نیازی به سرمایه اولیه ندارد، طراحی سایت است. امروزه روش‌های جدید و جذابی برای طراحی سایت پدید آمده است که نیازی به برنامه‌نویسی و کدنویسی نیست. تنها با استفاده از یک کامپتوتر یا لپ‌تاپ، خیلی راحت می‌توانید کارهای طراحی، ساخت و مدیریت سایت را انجام دهید.

میخواهید طراحی سایت یاد بگیرید؟ ما به شما کمک می کنیم

برای شروع یادگیری طراحی سایت کافی است به لینک مقابل یعنی آموزش وردپرس نگاهی بیاندازید. این وبسایت به شما صفر تا صد طراحی سایت را آموزش می دهد همچنین جالب است بدانید بدون کدنویسی و رایگان است و با رویکردی کاملاً ویدئویی همه چیز را به شما خواهد آموخت.

آموزش وردپرس به شما چه می آموزد؟

در این دوره آموزشی وردپرس که بصورت رایگان هم ارائه شده است می آموزید به راحتی یک وبسایت برای خودتان طراحی کنید تا با آن بتوانید به دنیای تجارت الکترونیک قدم بگذارید. آموختن طراحی سایت با وردپرس می تواند به روش های مختلفی برای شما درآمدزایی داشته باشد. شما می توانید در بخش های مختلفی شروع به کار کنید.

از جمله می توانید برای خودتان سایت بسازید و محصول یا خدمتی را بفروشید. همچنین می توانید برای دیگران وبسایت طراحی کنید و از آنها بابت طراحی سایت و پشتیبانی پول دریافت کنید، وقتی طراحی سایت یاد بگیرید استخدام شما در شرکت های مختلف راحت تر شکل می گیرد و حتی می توانید در آموزشگاه های مختلف این علم را به اشتراک بگذارید و درآمد کسب کنید.

شاید بتوانیم به واقعیت بگوییم بله! وردپرس واقعاً عجیب و عالی است. هزاران هزار قالب و افزونه برای آن توسعه داده شده است و هر امکانی که اراده کنید ماژول آماده آن را خواهید یافت. با این روش می توانید بهترین و عالی ترین سایت ها را بسازید. وردپرس از جوملاً خیلی بهتر توسعه داده شده و نسبت به دیگر CMS ها نیز در اولویت قرار دارد.

سئو یا بهینه سازی سایت (SEO)

آخرین کاری که نیاز به سرمایه اولیه ندارد، بهینه‌سازی سایت است. در واقع تمام مشاغل و کسب‌وکارهایی که بر پایه وب‌سایت یا فروشگاه اینترنتی هستند، نیاز به فردی دارند که فرایند بهینه سازی را انجام دهد. لازم است برای موفقیت در این زمینه، نگاهی به دوره‌های آموزش سئو وردپرس داشته باشید. در واقع افرادی که در زمینه بهینه‌سازی سایت می‌خواهند فعالیت کنند، باید در زمینه سئو (SEO) آموزش ببینند.

یادگیری سئو بسیار آسان است، ما مبحث سئو (رسیدن به نتایج اول گوگل) را به سبک خودمان به شما آموزش می دهیم. آموزش سئو رایگان است و رایگان خواهد ماند با خیالی آسوده برای یادگیری اقدام کنید و از این طریق وبسایت خود را ارتقا داده و درآمد بیشتری کسب  کنید.

فراموش نکنید که سئو نیاز به زمان و تلاش دارد، یک شبه هیچ وبسایتی موفق نمی شود شما باید مدت ها روی سایت خود کار کنید تا نتیجه بهتری بگیرید. از تولید محتوا گرفته تا اقدامات دیگری که باعث افزایش رتبه و امتیاز سایت شما در گوگل می شود.

چگونه بدون هیچ پولی طراحی سایت یاد بگیریم؟

راه‌اندازی فروشگاه آنلاین و اینترنتی

امروزه فروشگاه‌های آنلاین و اینترنتی بسیار زیاد شده‌اند، بنابراین مدیران این کسب‌وکارها به یک فرد متخصص نیاز دارند تا بتواند فروشگاه را مدیریت کند. حتی اگر سرمایه اولیه مناسبی دارید، می‌توانید یک فروشگاه آنلاین و اینترنتی راه‌اندازی کنید. فقط برای حرفه‌ای شدن کافی است دوره‌های آموزش ووکامرس را مشاهده کنید.

همه ما آرزوی داشتن کسب و کار اینترنتی را داریم ولی شاید بگویید داشتن چنین فروشگاهی حتما نیاز به سرمایه بزرگی دارد، اما در این نوع فروشگاه قرار نیست سرمایه زیادی به کار ببرید و سرمایه اصلی که می بایست در این کسب و کار خرج کنید،  زمان شماست که باید به بهترین نحو از آن استفاده کنید.

چگونه بدون هیچ پولی طراحی سایت یاد بگیریم؟

پایان مطلب

با توجه به بررسی‌ها و تحقیقات انجام شده توسط منابع آگاه، این سه مورد از بهترین مشاغل و کسب‌وکارهای پردرآمدی هستند که بدون سرمایه اولیه می‌توان در آن‌ها فعالیت کرد. فقط لازم است به صورت مداوم روی مهارت‌ها و تخصص‌های خود در این زمینه‌ها کار کنید تا به موفقیت برسید.

علاوه‌بر اینکه این مشاغل نیازی به سرمایه اولیه ندارند، یادگیری آن‌ها رایگان است و هیچ نیازی به پرداخت هزینه‌های گزاف نیست. همچنین به راحتی می‌توانید به عنوان کارمند در شرکت‌های مختلف استخدام شوید یا یک کسب‌وکار کوچک برای خودتان راه‌اندازی کنید.

 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه