کد خبر: 13186

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰

کدام نرم افزار حسابداری برای کسب وکارتان مناسب است؟

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس به نقل از ایرنا: نرم افزار حسابداری یکی از مهم‌ترین نرم افزارهایی است که هر کسب وکاری به آن نیازمند است. فرقی نمی‌کند که کسب و کار شما یک خرده فروشی باشد یا یک بنگاه تجاری بزرگ، شما نیازمند یک نرم افزار حسابداری هستید. در این مقاله قصد […]

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس به نقل از ایرنا: نرم افزار حسابداری یکی از مهم‌ترین نرم افزارهایی است که هر کسب وکاری به آن نیازمند است. فرقی نمی‌کند که کسب و کار شما یک خرده فروشی باشد یا یک بنگاه تجاری بزرگ، شما نیازمند یک نرم افزار حسابداری هستید. در این مقاله قصد داریم تا علاوه بر بررسی ویژگی های یک نرم افزار حسابداری، به شما بهترین نرم افزار حسابداری موجود در بازار را معرفی کنیم.

کدام نرم افزار حسابداری برای کسب وکارتان مناسب است؟

ویژگی‌های یک نرم افزار حسابداری خوب چیست؟

۱- پشتیبانی:

یک نرم افزار حسابداری علاوه بر داشتن ویژگی هایی مانند ارائه گزارشات و محاسابت دقیق، نیاز دارد تا پشتیبانی خوبی داشته و در صورت بروز مشکل برای نرم افزار سریعا بروزرسانی شود.

۲- قیمت:

نکته دیگر که برای همه اهمیت دارد قیمت نرم افزار حسابداری است. نرم افزارهای حسابداری معروف در بازار معمولا قیمت بالایی دارند و بسیاری از کسب و کارها قدرت خرید آنها را ندارند.

۳- کاربری آسان:

نرم افزار حسابداری آسان یک نرم افزار حسابداری با محیط گرافیکی ساده، قوی و کاربر پسند، کار با نرم افزار را آسان خواهد کرد. برای بررسی ویژگی های یک نرم‌افزار حسابداری خوب حتماً محیط کاربری آن را بررسی کنید.

معرفی بهترین نرم افزار حسابداری

پس از کمی بررسی نرم افزارهای حسابداری موجود در بازار به این نتیجه خواهید رسید که نرم افزارهای حسابداری آنلاین بسیار منعطف تر از نرم افزارهای سنتی موجود دربازار هستند. برای خرید نرم افزار حسابداری ابری علاوه بر داشتن قیمت منصفانه، مهلت تست نرم افزار را نیز دارید.

همچنین سرعت تغییر و به روزرسانی نرم افزارهای حسابداری آنلاین بسیار بالاتر است.

اما سوال اینجاست که بهترین نرم افزار حسابداری آنلاین کدام است؟

معرفی نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو

با توجه به موارد گفته شده بهترین نرم افزار حسابداری آنلاین موجود در بازار محصول شرکت فینتو است، زیرا علاوه بر تمامی ویژگی های ذکر شده، امکانات بسیاری دارد که این نرم افزار حسابداری را کاملا متمایز می‌کند.

نرم افزار مالی و منابع انسانی فینتو سیستمی یکپارچه است که شامل نرم افزار حسابداری، حقوق و دستمزد، حضور و غیاب و تنخواه گردان می شود. در میان محصولات فینتو، نرم افزار حسابداری آنلاین یکی از به روزترین و بهترین نرم افزارهای موجود در بازار است که تمامی ویژگی های یک نرم افزار حسابداری ابری خوب را دارد.

از خدماتی که حسابداری آنلاین فینتو ارائه می دهد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان کنترل کردن موجودی انبار در پایان هر ماه
  • امکان محاسبه ریز و دقیق سود و زیان
  • مدیریت نمودن انواع حساب ها
  • ثبت و ضبط نمودن عملیات چک های دریافتی و پرداختی شرکت
  • امکان کنترل ورود و خروج محصولات جدید به درون انبار
  • امکان اطلاع یافتن از حجم و زمان سفارش هر نوع کالایی
  • ثبت و ضبط نمودن دستمزد کارگران و محاسبه کلیه هزینه ها
  • ایجاد فاکتورهای سفارشات با آرم و لوگوی شرکت مربوطه
  • سرعت بالا در انجا عملیات و به صرفه بودن هزینه ی آن
  • و …
کدام نرم افزار حسابداری برای کسب وکارتان مناسب است؟

مزایای نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو

  • محیط کاربری آسان مناسب و آسان

محیط کاربری نرم افزار فینتو زیبا و آسان طراحی شده است تا کاربر بتواند بدون نیاز به علم حسابداری به همه قسمت های آن دسترسی داشته باشد و به راحتی برای مدیریت امور مالی و حسابداری از آن استفاده کند.

  • امنیت بسیار خوب

فینتو سعی کرده با استفاده به روزترین روش های امنیت داده و همچنین رمزنگاری اطلاعات امنیت اطلاعات کاربرانش را به بهترین روش ممکن تامین کند.

  • خدمات پشتیبانی مناسب

تیم پشتیبانی فینتو در هر زمان از روز کاری، از طریق تماس تلفنی، تلگرام و تیکت های پشتیبانی آماده پاسخگویی به کاربران هستند.

  • قیمت بسیار خوب

نرم افزار حسابداری فینتو برای ارائه خدمات و پشتیبانی هیچ گونه هزینه‌ای دریافت نمی کند و به سبب تحت وب بودن سیستم آن هزینه کم تری نسبت به سایر نرم افزارهای نصبی و نرم افزارهای مشابه دارد. همچنین تمام به روزرسانی‌ها و نسخه‌های جدید این نرم افزار به صورت خودکار و کاملا رایگان از طریق حساب کاربری برای کاربران اعمال می‌شود و نیاز به هیچگونه نصب و قفل‌های مرسوم نرم افزاری ندارد.

همچنین حسابداری آنلاین فینتو قابلیت اتصال به کلیه نرم افزارهای مالی و منابع انسانی فینتو شامل حقوق و دستمزد آنلاین، حضور و غیاب آنلاین و تنخواه‌گرادن آنلاین را دارد که این امکان در هیچ یک از نرم افزارهای موجود در بازار وجود ندارد.

فینتو برای نشان دادن حسن نیت خود، این امکان را فراهم کرده که کاربران بتوانند به مدت ۱۵ روز از تمامی خدمات فینتو به صورت رایگان استفاده کنند. به این صورت شما می‌توانید با خیال راحت از نرم افزار حسابداری فینتو استفاده کرده و در صورت اطمینان خاطر از مناسب بودن آن برای کسب و کارتان، آن را خریداری نمایید. شما می توانید برای استفاده از نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو به سایت فینتو مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه