کد خبر: 13679

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰

پیام تبریک فرزین درخشانپور به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس؛ فرزین درخشانپور، رئیس اتاق اصناف شهرستان پردیس با صدور پیامی، فرارسیدن ۲۲ بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و جهادگران عرصه تولید و اشتغال تبریک گفت. در متن پیام درخشان پور آمده است: بسمه تعالی چهل و سومین […]

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس؛ فرزین درخشانپور، رئیس اتاق اصناف شهرستان پردیس با صدور پیامی، فرارسیدن ۲۲ بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و جهادگران عرصه تولید و اشتغال تبریک گفت.
در متن پیام درخشان پور آمده است:
بسمه تعالی
چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که نماد مقاومت و آزادی خواهی ملت ایران در برابر ظلم، ستم، استبداد و استعمار است را همچون گذشته ارج می نهیم.
مسیری که امام خمینی در آن گام نهاد، ادامه راهی بود که سالار شهیدان و سرور آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) در نهضت عاشورا آغازگر آن بود و امروز پاسداری و حفاظت از آرمان های انقلاب بر یکایک مردم در هر جایگاهی و سطحی واجب است.
تاثیرات پیروزی انقلاب اسلامی در عصر حاضر به حدی بود که لرزه بر اندام قدرت های استعمارگر و زورگو انداخت، به طوری که آنان از همان سالیان ابتدایی نهضت مردمی سال پنجاه و هفت با هر شیوه ای که ممکن بود برای از بین بردن و تضعیف انقلاب مردم ایران تلاش کردند و این دسیسه ها و فشارها همچنان نیز ادامه دارد.
اما آنان هر بار به سد مقاومت و ایستادگی مردم برخوردند و در طی این چهل و سه سال ملت ایران به اثبات رساندند که همچنان به آرمان های انقلاب اسلامی و بنیانگذارش حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظلّه‌العالی) پایبند هستند و در این مسیر ثابت قدم می‌مانند.
اینجانب فرارسیدن ایام غرور آفرین چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی و تمامی جهادگران عرصه تولید و اشتغال تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ملت ایران عزت و توفیق روز افزون مسئلت دارم.

فرزین درخشانپور
رئیس اتاق اصناف شهرستان پردیس

ارسال دیدگاه