کد خبر: 13845

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰

تخفیف‌ پوشاک شب عید در فروشگاه‌های ملی

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس؛ قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس درباره وضعیت بازار شب عید پوشاک، اظهار داشت: به اندازه کافی تولیدکننده پوشاک در کشور داریم و امسال نمایشگاه‌های شب عید که هر ساله در چند نقطه برگزار می‌شد به فروشگاه‌های ملی در سطح واحدهای […]

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس؛ قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس درباره وضعیت بازار شب عید پوشاک، اظهار داشت: به اندازه کافی تولیدکننده پوشاک در کشور داریم و امسال نمایشگاه‌های شب عید که هر ساله در چند نقطه برگزار می‌شد به فروشگاه‌های ملی در سطح واحدهای صنفی تبدیل شده است. 

وی درباره فروشگاه‌های ملی بیان داشت: فروش فوق‌العاده با مشارکت تولید‌کنندگان در این فروشگاه‌های ملی انجام می‌شود و خود تولید‌کنندگان تخفیفات لازم را تا ۲۵ درصد به مردم ارایه می‌دهند. 

رئیس اتاق اصناف تهران بیان داشت: خود تولید‌کنندگان برای مشارکت در فروشگاه‌های ملی اعلام آمادگی کرده‌اند و واحدهای صنفی نیز به گونه‌ای عمل کنند که این فروشگاه‌های ملی هر ساله با قدرت بیشتری تداوم داشته باشند. 

نوده فراهانی تامین نقدینگی تولیدکنندگان را از مزایای فروشگاه‌های ملی عنوان کرد و افزود: از سوی دیگر مردم نیز از تخفیف‌های تولید‌کنندگان برای تامین پوشاک خود در شب عید استفاده می‌کنند. 

وی درباره برگزاری فروشگاه‌های ملی در سایر واحدها نیز بیان داشت: این موضوع را بر عهده خود تولید‌کنندگان گذاشته‌ایم تا از تخفیف‌های صنفی برای فروش بیشتر خود استفاده کنند. 

ارسال دیدگاه