کد خبر: 14477

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱

برگزاری انتخابات الکترونیکی اتحادیه مشاورین املاک شهرستان پردیس

انتخابات اتحادیه مشاورین املاک و نمایشگاه‌داران اتومبیل، در روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ از ساعت ۹ صبح الی ۱۴ با حضور عوامل هیأت اجرایی نظارت بر انتخابات شهرستان پردیس در محل اداره صمت شهرستان برگزار گردید. در این انتخابات از تعداد ۶۳۵ واحد دارای جواز کسب شهرستان پردیس تعداد ۳۸۷ واحد شرکت کردند و رای […]

انتخابات اتحادیه مشاورین املاک و نمایشگاه‌داران اتومبیل، در روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ از ساعت ۹ صبح الی ۱۴ با حضور عوامل هیأت اجرایی نظارت بر انتخابات شهرستان پردیس در محل اداره صمت شهرستان برگزار گردید.

در این انتخابات از تعداد ۶۳۵ واحد دارای جواز کسب شهرستان پردیس تعداد ۳۸۷ واحد شرکت کردند و رای های خود را به صندوق انداختند.

در پایان تعداد ۲۰ تعرفه باطله و تعداد ۳۶۷ تعرفه صحیح مأخوذه از صندوق‌های رأی‌گیری خارج شد.
در نتیجه شمارش آرای مأخوذه، علیرضا محیط مافی با ۲۸۹ رای به عنوان رئیس اتحادیه،علی اکبر قانبیلی با ۱۶۶ رای به عنوان نایب رئیس اول هیأت مدیره، عسگر پناهی مجید آباد با ۱۶۵ به عنوان نایب رئیس دوم، سید مصطفی منافی با ۱۳۹ رای به عنوان دبیر و احمد زارعی با ۱۳۶ رای به عنوان خزانه دار اتحادیه مشاورین املاک شهرستان منصوب شدند.

در ادامه این رأی‌گیری احمد ایمانی نصب با ۹۵ رای و حامد حیدری کوجانی با ۹۱ رای به عنوان اعضای علی البدل اول و دوم هیئت مدیره شناخته شدند. علی جهان‌تیغ با ۲۵۱ رای به عنوان بازرس هیأت‌مدیره و علی غلامی عزیز کیانی با ۱۰۰ رای به عنوان بازرس علی البدل اتحادیه مشاورین املاک شهرستان منصوب شدند.

انتخابات در پایان روز با تهیه صورت‌جلسه‌ای توسط هیئت اجرایی پایان یافت و نتیجه انتخابات به منتخبین و مسئولان اعلام گردید.

.

.

“روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس”


ارسال دیدگاه