کد خبر: 14942

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱

برگزاری انتخابات الکترونیکی اتحادیه خواربارفروشان شهرستان پردیس

انتخابات اتحادیه خواربارفروشان و رسته های همگن، در روز یک شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ با حضور عوامل هیأت اجرایی نظارت بر انتخابات شهرستان پردیس در محل شورای صنعتی خرمدشت برگزار گردید. در این انتخابات از تعداد ۴۰۰ واحد دارای جواز کسب شهرستان پردیس تعداد ۱۵۵ واحد شرکت کردند و رای […]

انتخابات اتحادیه خواربارفروشان و رسته های همگن، در روز یک شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ با حضور عوامل هیأت اجرایی نظارت بر انتخابات شهرستان پردیس در محل شورای صنعتی خرمدشت برگزار گردید.

در این انتخابات از تعداد ۴۰۰ واحد دارای جواز کسب شهرستان پردیس تعداد ۱۵۵ واحد شرکت کردند و رای های خود را به صندوق انداختند.

در پایان تعداد ۲ تعرفه باطله و تعداد ۱۵۳ تعرفه صحیح مأخوذه از صندوق‌های رأی‌گیری خارج شد.

در نتیجه شمارش آرای مأخوذه، مصطفی پازکیان با ۱۴۰ رای به عنوان رئیس اتحادیه، زهرا آذرنیا با ۲۶ رای به عنوان نایب رئیس اول هیأت مدیره، محمدرضا زندی با ۱۸ به عنوان نایب رئیس دوم، سیدعلی اصغر حسینی با ۱۴ رای به عنوان دبیر و مهدی باقری با ۸ رای به عنوان خزانه دار اتحادیه خواربارفروشان شهرستان منصوب شدند.

در ادامه این رأی‌گیری علیرضا سفر آذر قلعه و پروانه فرجی فیجانی به عنوان اعضای علی البدل اول و دوم هیئت مدیره شناخته شدند. حسین رضایی با ۴۷ رای به عنوان بازرس هیأت‌مدیره و محمدرضا شکوری با ۳۲ رای به عنوان بازرس علی البدل اتحادیه خواربارفروشان شهرستان منصوب شدند.

انتخابات در پایان روز با تهیه صورت‌جلسه‌ای توسط هیئت اجرایی پایان یافت و نتیجه انتخابات به منتخبین و مسئولان اعلام گردید.

.

.

“روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس”

ارسال دیدگاه