کد خبر: 14944

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱

برگزاری انتخابات الکترونیکی اتحادیه درودگران و مبلسازان شهرستان پردیس

انتخابات اتحادیه درودگران، مبلسازان و رسته های زیرمجموعه، در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ با حضور عوامل هیأت اجرایی نظارت بر انتخابات شهرستان پردیس در محل شورای صنعتی خرمدشت برگزار گردید. در این انتخابات ۳۵۶ نفر از اعضای این اتحادیه شرکت کردند و رای های خود را به صندوق انداختند. […]


انتخابات اتحادیه درودگران، مبلسازان و رسته های زیرمجموعه، در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ با حضور عوامل هیأت اجرایی نظارت بر انتخابات شهرستان پردیس در محل شورای صنعتی خرمدشت برگزار گردید.

در این انتخابات ۳۵۶ نفر از اعضای این اتحادیه شرکت کردند و رای های خود را به صندوق انداختند.

در نتیجه شمارش آرای مأخوذه، محمدرضا اقتداری با ۲۷۰ رای به عنوان رئیس اتحادیه، یدالله سامنی با ۲۵۲ رای به عنوان نایب رئیس اول هیأت مدیره، ناصر قهرمانی با ۱۲۲ رای به عنوان نایب رئیس دوم، مجتبی اقتداری با ۱۱۷ رای به عنوان دبیر و رامین علیزاده بقال با ۱۰۹ رای به عنوان خزانه دار اتحادیه درودگران شهرستان و حمید حیدری با ۱۰۴ رای و عبدالرضا رسول زادگان با ۱۰۰ رای بعنوان عضو هیأت مدیره اتحادیه منصوب شدند.

در ادامه این رأی‌گیری حسن هاشمی با ۸۶ رای، ناصر عزیزی ایرانی با ۸۲ رای به عنوان اعضای علی البدل اول و دوم و علیرضا محمدیان رسانی به عنوان عضو علی البدل سوم هیئت مدیره شناخته شدند. اسماعیل شکوهی امین با ۱۸۵ رای به عنوان بازرس هیأت‌مدیره و مسعود قاسمی رزوه با ۴۶ رای به عنوان بازرس علی البدل اتحادیه درودگران شهرستان منصوب شدند.

انتخابات در پایان روز با تهیه صورت‌جلسه‌ای توسط هیئت اجرایی پایان یافت و نتیجه انتخابات به منتخبین و مسئولان اعلام گردید.

انتخابات در پایان روز با تهیه صورت‌جلسه‌ای توسط هیئت اجرایی پایان یافت و نتیجه انتخابات به منتخبین و مسئولان اعلام گردید.

.

.

“روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس”

ارسال دیدگاه