کد خبر: 15050

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱

برگزاری انتخابات الکترونیکی اتحادیه فناوران رایانه شهرستان پردیس

انتخابات اتحادیه فناوران رایانه و رسته های همگن، در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۵ از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ با حضور عوامل هیأت اجرایی نظارت بر انتخابات شهرستان پردیس در محل شورای صنعتی خرمدشت برگزار گردید. در این انتخابات تعداد ۱۱۸واحد دارای جواز کسب شهرستان پردیس شرکت کردند و رای های خود را به صندوق […]


انتخابات اتحادیه فناوران رایانه و رسته های همگن، در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۵ از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ با حضور عوامل هیأت اجرایی نظارت بر انتخابات شهرستان پردیس در محل شورای صنعتی خرمدشت برگزار گردید.

در این انتخابات تعداد ۱۱۸واحد دارای جواز کسب شهرستان پردیس شرکت کردند و رای های خود را به صندوق انداختند.

در نتیجه شمارش آرای مأخوذه، مریم عربعلی با ۶۸ رای به عنوان رئیس اتحادیه، سیدسعید مرتضی با ۶۴ رای به عنوان نایب رئیس اول هیأت مدیره، سعید میرزایی با ۴۳ رای به عنوان نایب رئیس دوم، ابودر میرزایی با ۳۴ رای به عنوان دبیر و سیدحمید حسینی با ۳۲ رای به عنوان خزانه دار اتحادیه فناوران رایانه شهرستان منصوب شدند.

در ادامه این رأی‌گیری نجمه عمیدی فر با ۳۰ رای و یدالله مشهدی رمضانی با ۲۲ رای به عنوان اعضای علی البدل اول و دوم هیئت مدیره شناخته شدند. داود آریا کیا با ۶۳ رای به عنوان بازرس هیأت‌مدیره و اشکان فولادپور با ۱۲ رای به عنوان بازرس علی البدل اتحادیه فناوران رایانه شهرستان منصوب شدند.

انتخابات در پایان روز با تهیه صورت‌جلسه‌ای توسط هیئت اجرایی پایان یافت و نتیجه انتخابات به منتخبین و مسئولان اعلام گردید.

.



.

“روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس”

ارسال دیدگاه