کد خبر: 15063

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱

برگزاری انتخابات الکترونیکی اتحادیه صنایع شیمیایی و پلیمری شهرستان پردیس

انتخابات اتحادیه صنایع شیمیایی و پلیمری، در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ از ساعت ۹ صبح الی ۱۲:۱۵ با حضور عوامل هیأت اجرایی نظارت بر انتخابات شهرستان پردیس در محل شورای صنعتی خرمدشت برگزار گردید. در این انتخابات از تعداد ۹۴۹ واحد دارای جواز کسب شهرستان پردیس تعداد ۳۷۳ واحد شرکت کردند و رای های خود […]

انتخابات اتحادیه صنایع شیمیایی و پلیمری، در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ از ساعت ۹ صبح الی ۱۲:۱۵ با حضور عوامل هیأت اجرایی نظارت بر انتخابات شهرستان پردیس در محل شورای صنعتی خرمدشت برگزار گردید.

در این انتخابات از تعداد ۹۴۹ واحد دارای جواز کسب شهرستان پردیس تعداد ۳۷۳ واحد شرکت کردند و رای های خود را به صندوق انداختند.

در نتیجه شمارش آرای مأخوذه، سیدفرید سادات شبیری با ۲۲۲ رای به عنوان رئیس اتحادیه، داوود عبدالعلی عبدلی با ۲۰۶ رای به عنوان نایب رئیس اول هیأت مدیره، پیمان هاشمی با ۱۷۱ رای به عنوان نایب رئیس دوم، کاظم ملک با ۱۶۲ رای به عنوان دبیر و حامد پاشامحمدی با ۱۵۹ رای به عنوان خزانه دار اتحادیه صنایع شیمیایی و پلیمری شهرستان منصوب شدند.

در ادامه این رأی‌گیری ادیک مگردیچیان با ۱۳۹رای و عبدالرزاق کیانی با ۱۱۳رای به عنوان اعضای علی البدل اول و دوم هیئت مدیره شناخته شدند. مهدی شیخ با ۲۴۳ رای به عنوان بازرس هیأت‌مدیره و حامد نوری با ۸۸ رای به عنوان بازرس علی البدل اتحادیه صنایع شیمیایی و پلیمری شهرستان منصوب شدند.

انتخابات در پایان روز با تهیه صورت‌جلسه‌ای توسط هیئت اجرایی پایان یافت و نتیجه انتخابات به منتخبین و مسئولان اعلام گردید.

.

.

“روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس”

ارسال دیدگاه