کد خبر: 15076

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۱

برگزاری انتخابات الکترونیکی اتحادیه ماشین ساز و فلزتراش شهرستان پردیس

انتخابات اتحادیه ماشین ساز و فلزتراش، در روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ از ساعت ۹ صبح الی ۱۳:۱۰ با حضور عوامل هیأت اجرایی نظارت بر انتخابات شهرستان پردیس در محل شورای صنعتی خرمدشت برگزار گردید. در این انتخابات از تعداد ۱۰۹۴واحد دارای جواز کسب شهرستان پردیس تعداد ۳۷۳ واحد شرکت کردند و رای های خود […]


انتخابات اتحادیه ماشین ساز و فلزتراش، در روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ از ساعت ۹ صبح الی ۱۳:۱۰ با حضور عوامل هیأت اجرایی نظارت بر انتخابات شهرستان پردیس در محل شورای صنعتی خرمدشت برگزار گردید.

در این انتخابات از تعداد ۱۰۹۴واحد دارای جواز کسب شهرستان پردیس تعداد ۳۷۳ واحد شرکت کردند و رای های خود را به صندوق انداختند.

در نتیجه شمارش آرای مأخوذه، ناربه نظریان با ۲۴۰ رای به عنوان رئیس اتحادیه، محمدعلی جعفری با ۱۶۵ رای به عنوان نایب رئیس اول هیأت مدیره، وحید امیری با ۱۳۸ رای به عنوان نایب رئیس دوم، محمد فرهمند جوان با ۸۵ رای به عنوان دبیر و حمید شفیعی اپورواری با ۸۱ رای به عنوان خزانه دار اتحادیه ماشین ساز و فلزتراش شهرستان منصوب شدند.

در ادامه این رأی‌گیری صمد ذوالفقاری با ۲۹ رای و بابک کریمیان با ۲۷ رای به عنوان اعضای علی البدل اول و دوم هیئت مدیره شناخته شدند. علی شکری ماهینی با ۲۵۲ رای به عنوان بازرس هیأت‌مدیره و مصطفی محمد حسینی میقانی با ۴۶ رای به عنوان بازرس علی البدل اتحادیه ماشین ساز و فلزتراش شهرستان منصوب شدند.

انتخابات در پایان روز با تهیه صورت‌جلسه‌ای توسط هیئت اجرایی پایان یافت و نتیجه انتخابات به منتخبین و مسئولان اعلام گردید.

.

.

“روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس”

ارسال دیدگاه