کد خبر: 15080

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۱

برگزاری انتخابات الکترونیکی اتحادیه لوازم خانگی شهرستان پردیس

انتخابات اتحادیه لوازم خانگی و رسته های همگن، در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۲ از ساعت ۹ صبح الی ۱۲:۳۰ با حضور عوامل هیأت اجرایی نظارت بر انتخابات شهرستان پردیس در محل شورای صنعتی خرمدشت برگزار گردید. در این انتخابات از تعداد ۴۷۴ واحد دارای جواز کسب شهرستان پردیس تعداد ۱۵۸ واحد شرکت کردند و رای […]

انتخابات اتحادیه لوازم خانگی و رسته های همگن، در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۲ از ساعت ۹ صبح الی ۱۲:۳۰ با حضور عوامل هیأت اجرایی نظارت بر انتخابات شهرستان پردیس در محل شورای صنعتی خرمدشت برگزار گردید.

در این انتخابات از تعداد ۴۷۴ واحد دارای جواز کسب شهرستان پردیس تعداد ۱۵۸ واحد شرکت کردند و رای های خود را به صندوق انداختند.

در نتیجه شمارش آرای مأخوذه، رضا عبدی با ۱۰۰ رای به عنوان رئیس اتحادیه، مسلم جانی با ۶۱ رای به عنوان نایب رئیس اول هیأت مدیره، رسول یارمحمدی با ۵۴ رای به عنوان نایب رئیس دوم، امید آقایاری با ۳۸ رای به عنوان دبیر و کامران اسدی با ۱۷ رای به عنوان خزانه دار اتحادیه لوازم خانگی شهرستان منصوب شدند.

در ادامه این رأی‌گیری جواد فراهانی با ۹ رای و آزاده دانشور با ۴ رای به عنوان اعضای علی البدل اول و دوم هیئت مدیره شناخته شدند. محمد احمدی مجد با ۷۴ رای به عنوان بازرس هیأت‌مدیره و مجید لعل جوهری با ۲۸ رای به عنوان بازرس علی البدل اتحادیه لوازم خانگی شهرستان منصوب شدند.

انتخابات در پایان روز با تهیه صورت‌جلسه‌ای توسط هیئت اجرایی پایان یافت و نتیجه انتخابات به منتخبین و مسئولان اعلام گردید.

.

.

“روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس”

ارسال دیدگاه