کد خبر: 15121

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۱

برگزاری انتخابات الکترونیکی اتحادیه نانوایان و قنادان شهرستان پردیس

انتخابات اتحادیه نانوایان، قنادان و خشکه پزان و رسته های همگن، در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ با حضور عوامل هیأت اجرایی نظارت بر انتخابات شهرستان پردیس در محل شورای صنعتی خرمدشت برگزار گردید. در این انتخابات تعداد ۷۵ درصد از واجدین شرایط شهرستان پردیس شرکت کردند و رای های […]


انتخابات اتحادیه نانوایان، قنادان و خشکه پزان و رسته های همگن، در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ با حضور عوامل هیأت اجرایی نظارت بر انتخابات شهرستان پردیس در محل شورای صنعتی خرمدشت برگزار گردید.

در این انتخابات تعداد ۷۵ درصد از واجدین شرایط شهرستان پردیس شرکت کردند و رای های خود را به صندوق انداختند.

در نتیجه شمارش آرای مأخوذه، محمدعلی صدقی با ۱۳۹ رای به عنوان رئیس اتحادیه، مژده حیدری با ۷۸ رای به عنوان نایب رئیس اول هیأت مدیره، ابراهیم زارع با ۶۵ رای به عنوان نایب رئیس دوم، رضا شیرزاد با ۶۱ رای به عنوان دبیر و مهدی لطیفی با ۵۷ رای به عنوان خزانه دار اتحادیه نانوایان و قنادان شهرستان منصوب شدند.

در ادامه این رأی‌گیری کامران زاهدیان مهر با ۳۷ رای و محمد شجاعی با ۳۲ رای به عنوان اعضای علی البدل اول و دوم هیئت مدیره شناخته شدند. ابراهیم صدقی با ۱۲۹ رای به عنوان بازرس هیأت‌مدیره و مهدی حیدری با ۱۸ رای به عنوان بازرس علی البدل اتحادیه نانوایان و قنادان شهرستان منصوب شدند.

انتخابات در پایان روز با تهیه صورت‌جلسه‌ای توسط هیئت اجرایی پایان یافت و نتیجه انتخابات به منتخبین و مسئولان اعلام گردید.

.


.

“روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان پردیس”

ارسال دیدگاه